کد خبر : 4999
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردین 1398 - 7:31

احداث سیل بند رودخانه کارون در بخش چنیبه سفلی در سه لایه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز از احداث سه لایه سیل بند بر رودخانه کارون در بخش چنیبه سفلی به طول ۵۰۰ متر خبر داد. آرش دُر گفت: با توجه به بارش شدید باران و بالا آمدن حجم آب رودخانه کارون, سیل بند بخش چنیبه سفلی برای دومین بار در سه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، مدیر منطقه چهار شهرداری اهواز از احداث سه لایه سیل بند بر رودخانه کارون در بخش چنیبه سفلی به طول ۵۰۰ متر خبر داد.

IMG 20190328 WA0062 300x300 احداث سیل بند رودخانه کارون در بخش چنیبه سفلی در سه لایه

آرش دُر گفت: با توجه به بارش شدید باران و بالا آمدن حجم آب رودخانه کارون, سیل بند بخش چنیبه سفلی برای دومین بار در سه لایه و به طول ۵۰۰ متر احداث شد.

مدیر شهرداری منطقه چهار افزود: با توجه به سیلاب های اخیر غرب کشور که موجب بالا آمدن آب رودخانه کارون شده است برای ایمن سازی منازل مسکونی واقع در جوار حوزه آبریز رودخانه، سیل بند رودخانه ترمیم و بازسازی شد.

وی افزود: این عملیات در طول سه شبانه روز و با استفاده از ۷ دستگاه کامیون و سه دستگاه لودر  انجام شد.

آرش دُر اشاره کرد: شهرداری منطقه چهار به دلیل همجوار بودن با بستر رودخانه کارون مورد توجه ستاد بحران استان و شهرستان قرار دارد و به همین دلیل اقدامات پیشگیرانه متعدد و تمهیدات ضروری پیش بینی شده است.

آرش دُر افزود: متاسفانه به دلیل فشار رودخانه به بستر سیل بند ترک های زیادی در روزهای اخیر به وجود آمد که با تلاش شبانه روزی نیروهای منطقه مجدداً ترمیم شد.

گفتنی است در این علمیات گسترده کتانباف شهردار اهواز ، حسین حیدری و سید ناصر موسوی نژاد اعضای شورای  اسلامی شهر اهواز، مولایی  معاون فنی و عمرانی فرمانداری اهوازحضور داشتند.

خوزتاب متفاوت ترین پایگاه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.