کد خبر : 21399
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 20:19

تخفیف ۲۲ درصدی عوارض شهرداری بندرماهشهر به مناسبت دهه فجر

شهردار بندرماهشهر از اعمال تخفیف ۲۲ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر حسین صفری، شهردار بندرماهشهر در خصوص تخفیف ۲۲ درصدی عوارض شهرداری اظهار کرد: در جلسه‌ای که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرماهشهر برگزار شد، تخفیفاتی به

شهردار بندرماهشهر از اعمال تخفیف ۲۲ درصدی عوارض شهرداری به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد.


Screenshot 20220209 200227 Instagram 1062x1280 تخفیف ۲۲ درصدی عوارض شهرداری بندرماهشهر به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر حسین صفری، شهردار بندرماهشهر در خصوص تخفیف ۲۲ درصدی عوارض شهرداری اظهار کرد: در جلسه‌ای که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر بندرماهشهر برگزار شد، تخفیفاتی به مناسبت دهه فجر برای عموم مردم تصویب شد که امیدواریم شهروندان گرامی بندرماهشهر با مشارکت خود در توسعه شهر سهیم باشند چرا که فعالیت‌های شهرداری منوط به مشارکت همه‌جانبه شهروندان میسر خواهد بود.

صفری ادامه داد: در این مصوبه شهرداری بندرماهشهر از تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه تا دوازدهم اسفندماه کلیه عوارض خود را بر این اساس از شهروندان دریافت می‌کند.

وی بیان کرد: این مصوبه به مناسبت دهه مبارک فجر است که بر همین اساس عوارض شهرداری بر اساس جدول تخفیفاتی معین شده برای شهروندان بندرماهشهر در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

وی در پایان افزود: پرداخت عوارض یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی شهرداری برای ارائه خدمات به شهروندان و انجام طرح‌های عمران و آبادانی در سطح شهرستان به شمار می‌رود که مشارکت مردم در این امر مهم نقش مؤثری در شتاب‌بخشی به عمران شهری توسط شهرداری برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.