ادامه درگیری‌های طایفه‌ای در پتک جلالی/یک شهروند رامهرمزی به ضرب گلوله کشته شد

یک شهروند در این شهرستان دقایقی پیش به ضرب گلوله کشته شد. قتل این شهروند در ادامه درگیری طایفه‌ای «پتک جلالی» رخ داده است. این درگیری طی یک‌سال و نیم گذشته ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته و امنیت را در بخشی از مناطق رامهرمز و باغملک به کم‌ترین سطح ممکن کاهش داده است. به

یک شهروند در این شهرستان دقایقی پیش به ضرب گلوله کشته شد. قتل این شهروند در ادامه درگیری طایفه‌ای «پتک جلالی» رخ داده است.

13960109001255 Test PhotoH 300x198 ادامه درگیری‌های طایفه‌ای در پتک جلالی/یک شهروند رامهرمزی به ضرب گلوله کشته شد

این درگیری طی یک‌سال و نیم گذشته ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته و امنیت را در بخشی از مناطق رامهرمز و باغملک به کم‌ترین سطح ممکن کاهش داده است.

به گفته یک مقام مسئول در رامهرمز، امشب دو منزل در این شهرستان از دو طایفه درگیر به آتش کشیده شد و یک کشته و یک زخمی به جای مانده است.

بنا بر این گزارش، فرد مقتول در محل کارش مشغول به کار بود که مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان خود را از دست داد.

ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻏﺮﻭﺏ ﺟﻮاﻧﻲ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﺤﻤﺪﻣﻮﺳﺎﻳﻲ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﻭﻟﻲ ﺷﺎﻏﻞ ﺩﺭ ﺗﻌﻤﻴﺮﮔﺎه ﺷﺨﺼﻲ ﺩﺭ ﺣﻴﻦ کار در تعمیرگاه ﺗﻮﺳﻄ ﺩﻭ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺳﻮاﺭ ﺩﺭ ﻣﻐﺎﺯه ﺧﻮﺩ واقع در ﺧﻴﺎﺑﺎﻥ اﻣﺎﻡ ﺭﻭﺑﺭﻭﻱ ﻣﺴﺠﺪ اﻣﺎﻡ ﻋﻠﻲ رامهرمز ﻣﻮﺭﺩ اﺻﺎﺑﺖ ﻗﺮاﺭ ﮔﺮفته است.

وی اﺯ ﻃﺎﻳﻔﻪ ﻣﺤﻤﺪﻣﻮﺳﺎﻳﻲ ﺳﺎﻛﻦ ﺭاﻣﻬﺮﻣﺰ است.

گزارش خبرنگار فارس از رامهرمز حاکی از این است که اوضاع نا آرام و آتش‌سوزی‌ها در این شهرستان همچنان ادامه دارد و سه نفر تاکنون مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به اهواز اعزام شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.