کد خبر : 5105
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 9:34

ارسال ۵۰ تن کالا در قالب دو فروند هواپیما از استانداری البرز به خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ،مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حدود ۵۰ تن کالا در قالب دو فروند هواپیما بنا به دستور استاندار البرز به خوزستان ارسال شد. امید بن عباس با بیان این که این محموله شامل مواد غذایی همچون کنسرو و ماکارونی، مواد شوینده، آب بسته بندی، پتو و موکت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ،مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: حدود ۵۰ تن کالا در قالب دو فروند هواپیما بنا به دستور استاندار البرز به خوزستان ارسال شد.

امید بن عباس با بیان این که این محموله شامل مواد غذایی همچون کنسرو و ماکارونی، مواد شوینده، آب بسته بندی، پتو و موکت برای کمک به سیل زدگان خوزستان با دستور استاندار البرز به استان خوزستان ارسال شده،اظهار کرد: در شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان البرز درخصوص امدادرسانی به سیل زدگان خوزستانی تصمیم گیری شده و در هفته آینده نیز محموله های بعدی ارسال می شود.
بن عباس ضمن تقدیر از اقدام انسان دوستانه دکتر عزیزاله شهبازی استاندار تلاشگر استان البرز و ارسال کمک های جمع آوری شده برای مردم سیل زده استان خوزستان که در اردوگاه ها اسکان داده شده اند، گفت: ارسال کمک های مردمی از هلال احمر استان های دیگر به مقدار نیاز سیل زدگان در حال انجام است و مشکلی در تامین مایحتاج مردم سیل زده وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.