کد خبر : 9802
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 8:46

استاندار خوزستان: باید دنبال خلق ثروت از طریق علم بود

استاندار خوزستان با تاکید بر خلق ثروت از طریق علم گفت: جامعه ای که دنبال خلق ثروت از طریق علم است بیشترین ثروت اندوزی را دارد   غلامرضا شریعتی در دیدار با نخبگان کنکوری خوزستان در محل استانداری خوزستان بیان کرد: تمایل زیادی داریم که نخبگان استان در خوزستان تحصیلات خود را ادامه و به

استاندار خوزستان با تاکید بر خلق ثروت از طریق علم گفت: جامعه ای که دنبال خلق ثروت از طریق علم است بیشترین ثروت اندوزی را دارد

IMG 20190818 135017 787 300x200 استاندار خوزستان: باید دنبال خلق ثروت از طریق علم بود

IMG 20190818 135013 864 300x200 استاندار خوزستان: باید دنبال خلق ثروت از طریق علم بود

IMG 20190818 131342 139 300x214 استاندار خوزستان: باید دنبال خلق ثروت از طریق علم بود

 

غلامرضا شریعتی در دیدار با نخبگان کنکوری خوزستان در محل استانداری خوزستان بیان کرد: تمایل زیادی داریم که نخبگان استان در خوزستان تحصیلات خود را ادامه و به درجات بالا برسند چرا که خلق علم و ثروت در شرایط سخت بیشتر نمود پیدا می کند.

وی گفت: اگرچه برای دستیابی به درجات عالی تحصیلی، داخل و خارج استان مطرح نیست اما حضور نخبگان در این استان می تواند دلگرمی سایر دانش آموزان باشد .

 

شریعتی ادامه داد: دانشگاه های خوزستان به ویژه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دارای امکانات خوبی هستند که نخبگان می توانند از آن بهره مند شوند.

استاندار خوزستان گفت: منابع فیزیکی به تنهایی باعث خلق ثروت در جامعه نمی‌شود بلکه هوش، استعداد و توانایی است که ثروت یک جامعه را تعیین می کند.

وی ادامه داد: اگر ما به علم و دانش، تحقیق و پژوهش توجه نکنیم بی شک مشاغل دیگری در جامعه غالب و باعث کور شدن استعدادها می شود.

استاندار خوزستان گفت: جا دارد از خانواده‌های این نخبگان که با تلاش خود محیطی امن و آرام برای رشد و پیشرفت فرزندان خود به وجود آوردند کمال قدردانی را داشته باشیم و این فرزندان نیز قدر این خانواده های زحمتکش را بدانند.

وی بیان کرد: طراحی برنامه‌های دقیق آموزشی شرایط را برای بارور شدن استعدادها فراهم می کند و آنچه اثربخشی بیشتری دارد باید همواره مد نظر قرار گیرد.

شریعتی گفت: در تلاشیم تا نیازهای نخبگان و مجموعه آموزشی آنها را برطرف و در صورت نیاز اقدام به جذب معلمان آزاد کنیم تا در زمینه آموزش با کمبودی روبه رو نباشیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.