کد خبر : 18651
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 13:58

استاندار جدید خوزستان در دولت سیزدهم؛

استاندار خوزستان: ۳ درصد حق نفت جزو حداقل هاست و باید ۱۰۰ درصد تخصیص یافته تلقی شود

خبرهای مهم اهواز و شهرستان ها را در پایگاه خبری تحلیلی *خوزتاب* مشاهده کنید

صادق خلیلیان استاندار جدید خوزستان در مراسم معارفه: مرسوم است رئوس برنامه ها گفته شود که در سخنان وزیر و نمایندگان گفته شد.

 

 

images40 استاندار خوزستان: ۳ درصد حق نفت جزو حداقل هاست و باید ۱۰۰ درصد تخصیص یافته تلقی شود

 

    به گزارش پایگاه خبري تحلیلی خوزتاب؛ استاندار جدید خوزستان با اشاره به فرموده ی رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایشان فرمودند: اگر تذکراتی که درباره خوزستان بیان شد عمل می شد نباید این مشکلات و جود داشته باشد. فکر می کنم حجت بر مسوولان ملی و محلی تمام شده باشد و حق خوزستان و دین آن را ادا کنیم.

خلیلیان: خوزستان بر گنج نشسته است اما ضریب بیکاری اش ۵ درصد بالاتر از متوسط کشوری باشد توجیهی ندارد.۳ درصد حق نفت جزو حداقل هاست و باید ۱۰۰ درصد تخصیص یافته تلقی شود.

وی ادامه داد: توازن باید بین منابع خوزستان و پیشرفت و آبادانی آن برقرار باشد. طرح توسعه و مدرنیزاسیونی برای خوزستان تهیه و در ماه های آینده در دولت به تصویب می رسانیم. طراحی بیش از حد و حضور بیش از حد اگر در تناسب نباشند بی فایده است. حضور در مناطق باید همزمان با حل مشکلات باشد.
وضعیتی که در آبادان داریم بدتر از سال ۵۶ است.

استاندار خوزستان افزود: باید توسعه متوازن شهر و روستا داشته باشیم.
در توزیع مدیریت ها باید تناسب ایجاد کنیم. در دوره وزارتم بعضی استان ها را تا ۵ بار هم رفتم اما باید حضور موثر و همراه با حل مسایل باشد.

خلیلیان در پایان گفت:  من بودجه هیچ جا را وارد خوزستان نکردم تا نگویند وزیر خوزستانی پول ها را به خوزستان برد بلکه بودجه علی حده ای را به اینجا آوردم. طرح ساختار اجرایی نداشت و بودجه و ردیفی در سطح ملی نداشت که ساختارش را ایجاد و تخصیص منابع دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.