کد خبر : 5113
تاریخ انتشار : شنبه 17 فروردین 1398 - 13:22

استان هاى تهران، اصفهان، فارس و كرمان به عنوان استان هاى معين استان خوزستان تعیین شدند/ امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی این ۴ استان امروز به خوزستان ارسال می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تعیین استان هاى تهران، اصفهان، فارس و كرمان با حکم وزیر کشور به عنوان استان هاى معين استان خوزستان خبر داد. وی در ادامه افزود: نظر به حجم و گستردگی خسارات وارده به استان‌های متاثر از سیل و بلاخص استان خوزستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تعیین استان هاى تهران، اصفهان، فارس و كرمان با حکم وزیر کشور به عنوان استان هاى معين استان خوزستان خبر داد.

وی در ادامه افزود: نظر به حجم و گستردگی خسارات وارده به استان‌های متاثر از سیل و بلاخص استان خوزستان و استمرار وضعیت فوق العاده به منظور امداد رسانی فوری و مستمر ۴ استان ملزم شدند جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران را بدون فوت وقت برگزار کنند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ۴ استان تهران، اصفهان، فارس و كرمان در روز جاری نسبت به گسیل و ارسال امکانات، تجهیزات، ماشین آلات، مواد غذایی و مایحتاج عمومی و در صورت لزوم اعزام افراد متخصص به استان خوزستان اقدام می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.