استفاده از دوربین‌های ویژه برای یافتن مفقودشدگان رودخانه دز

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از به کار بردن دوربین‌های ویژه حرارتی برای یافتن مفقودان رود دز خبر داد. به گزارش ایسنا،  شاهین فتحی با اعلام اینکه عملیات جست‌وجوی مفقودان در رودخانه دز بی‌وقفه ادامه دارد، گفت: متاسفانه تا کنون موفق به یافتن ۳ جوان مفقود شده نشده‌ایم. معاون عملیات امداد و نجات

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر از به کار بردن دوربین‌های ویژه حرارتی برای یافتن مفقودان رود دز خبر داد.

750466 908 300x169 استفاده از دوربین‌های ویژه برای یافتن مفقودشدگان رودخانه دز

به گزارش ایسنا،  شاهین فتحی با اعلام اینکه عملیات جست‌وجوی مفقودان در رودخانه دز بی‌وقفه ادامه دارد، گفت: متاسفانه تا کنون موفق به یافتن ۳ جوان مفقود شده نشده‌ایم.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه جست‌وجوها از عصر یکشنبه با استفاده از دوربین‌های حرارت‌سنج در حال انجام است، اظهار امیدواری کرد: با این تجهیزات خاص می‌توان مفقودان را یافت و در این زمینه بار دیگر بالگرد هلال احمر جست‌وجوها را در منطقه از سر گرفته است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هلال احمر، شش روز پیش گردشگران در قالب تور رفتینگ راهی منطقه چال‌کندی در شهرستان دزفول شده بودند تا در آب‌های خروشان رودخانه تفریح کنند اما به‌دلیل از بین رفتن تیوپ دچار حادثه شدند و از میان اعضای این تیم ۱۹نفره ۲ نفر جان خود را از دست داده و ۱۴ نفر نجات پیدا کردند؛ اما هنوز از سرنوشت ۳ نفر دیگر هیچ اطلاعی در دست نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.