کد خبر : 20893
تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 16:19

استقبال مردم شهرک طالقانی بندرماهشهر از پيكر دو شهيد گمنام

مردم شهرک طالقانی در روز جمعه و به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از پيكر پاك و مطهر دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس در مراسمی بسيار گسترده استقبال كردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، در اين مراسم امروز فضای شهرک طالقانی مملو از عطر شهادت بود گل

مردم شهرک طالقانی در روز جمعه و به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از پيكر پاك و مطهر دو شهيد گمنام هشت سال دفاع مقدس در مراسمی بسيار گسترده استقبال كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، در اين مراسم امروز فضای شهرک طالقانی مملو از عطر شهادت بود گل واژه های شهيد گمنام خوش آمدی حال و هواي هشت سال دفاع مقدس را در خاطره ها تداعی كرد.

در اين آيين با استقبال پر شور و با نوحه و مرثيه سرايی پيكر مطهر اين دو شهيد گمنام را از در ورودي مصلای نماز جمعه بر روی دستان خود با فرياد های الله اكبر و راه شهيدان ادامه دارد، همراهی كردند.

بوی اسپند، عطر گلاب و پرچم هميشه سرافراز ايران اسلامی و تشييع پيكر شهدا دل ها را روانه جبهه ها كرد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و تشييع پيكر مطهر شهدا و بدرقه رزمندگان به قصد عزيمت به جبهه را يک بار ديگر زنده كرد.

رزمنده ای كه قطره اشكش را پاک می‌كرد، حال و هوای جبهه برايش تداعی شده بود با نام بردن شهيدان و جانبازان همرزمش زير لب با اشک و اندوه ورود قهرمانان هميشه جاويد وطن را به شهر شهيد پرور گرامی داشت.

وی گفت: اين دو شهيد بزرگوار درست در همان منطقه ای كه برخی از رزمندگان مشغول جنگ بودند به شهادت رسيده اند، شايد اينها يكی از آن كسانی باشند كه هنوز از آنها خبری نداريم.

اين دو شهيد درست هم سن و سال اين جوانان بودند و اگر امروز هم بودند شايد هم سن و سال پدران اين جوانان بودند.

امروز از همه قشرها و از هر سن سالی حضور داشتند و اعلام كردند، هميشه بر سر آرمان های خود خواهيم ايستاد و ياد دلاور مردی های رزمندگان اسلام را گرامی داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.