کد خبر : 10489
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 19:20

اشتغالزایی بانوی کارآفرین امیدیه برای ۶۰ نفر

کار آفرین نمونه زن سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در روستاهای اطراف امیدیه و حتی مناطق مختلف دیگر از استان اشتغالزایی بسیاری از طریق این فعالیت‌ها انجام و ۶۰ نفر نیروی کاری دارم. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ،به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، توران شریفی درباره فعالیت خود در حوزه‌های

کار آفرین نمونه زن سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در روستاهای اطراف امیدیه و حتی مناطق مختلف دیگر از استان اشتغالزایی بسیاری از طریق این فعالیت‌ها انجام و ۶۰ نفر نیروی کاری دارم.

IMG 20190830 134450 300x198 اشتغالزایی بانوی کارآفرین امیدیه برای ۶۰ نفر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ،به نقل از کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگداشت هفته دولت، توران شریفی درباره فعالیت خود در حوزه‌های کشت گیاهان دارویی، جو، گندم، نشا، گلرنگ، نهال کاری، زنبورداری، پرورش طیور به شیوه سنتی و جوجه‌کشی اظهار کرد: ۱۳سال است که مشغول به فعالیت هستم و در ابتدا از پرورش طیور این کار را آغاز کردم؛ هم اکنون نیز همین کار را ادامه و در کنار آن در حال پرورش یک گله زنبور و کارهای کشاورزی به صورت گسترده هستم.
وی افزود: در روستاهای اطراف امیدیه و حتی مناطق مختلف دیگر از استان اشتغالزایی بسیاری از طریق این فعالیت‌ها انجام و در حال حاضر نیز ۶۰ نفر نیروی کاری دارم.
کارآفرین نمونه زن سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: در طی این ۱۳ سال فعالیت تاکنون هیچ تسهیلاتی به بنده تعلق نگرفته و انتظارات بسیار زیادی داشتم و همواره می‌خواستم تا از طریق سازمان های مربوطه به غیر از سازمان کشاورزی مورد حمایت قرار بگیرم اما انتظاراتم به طور کامل برآورده نشده است.
وی در پایان تصریح کرد: اخیرا قوانین جدیدی در حوزه حمایت از کارآفرینان به وجود آمده که بسیار دست و پاگیر هستند و اجازه ادامه فعالیت را به ما نمی‌دهند، همچنین طی دو سال اخیر نیز بیشترین نیروهایم را به دلیل سنگ اندازی‌های مختلف در امیدیه از دست دادم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.