کد خبر : 24904
تاریخ انتشار : جمعه 2 دی 1401 - 0:06

اشتغالزایی در شادگان با بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

فرماندار شادگان: برای رفع مشکل اشتغالزایی در شهرستان باید ۱۳ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردند.

 اشتغالزایی در شادگان با بازگشت واحدهای راکد به چرخه تولید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ جمال صالح زاده در جلسه بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شادگان که با حضور مسئولان استان خوزستان گفت: اساسی‌ترین راهکار ایجاد اشتغال در این شهرستان توسعه کشاورزی، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی، ایجاد صنایع جانبی خرما و حوزه گردشگری است و انتظار می‌رود همه دستگاه‌های متولی در رفع مشکلات این واحد‌ها تلاش کنند.

وی افزود: کارخانه لبنیاتی آل حمزه پس از سال‌ها فعالیت، درحال حاضر راکد است که با همکاری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، بانک کشاورزی خوزستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های متولی در آینده‌ای نزدیک به چرخه کار و تولید بازمی گردد.

صالح زاده با بیان اینکه فعالیت مجدد این کارخانه سبب اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰ نفر خواهد شد، ادامه داد: ۱۳ واحد تولیدی راکد در شادگان سال‌ها به دلیل مشکلات مالی راکد مانده اند که قرار است در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان که با حضور مسئولان استانی در ۲ هفته آینده برگزار می‌شود، مشکلات آن‌ها مطرح و مرتفع خواهد شد.

به گفته فرماندار شادگان؛ بیشتر واحد‌های تولیدی در شادگان نیازمند تسهیلات بانکی هستند و با بازگشت آن‌ها به تولید شرایط مناسب اشتغال در شهرستان فراهم می‌شود.

صالح زاده می‌گوید: فراهم نمودن امکان سرمایه گذاری در بندر تجاری شادگان، توسعه شرکت فولاد شادگان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان، تسریع در روند پرداخت تسهیلات جاری تک رقمی برای کارگاه‌های بسته بندی خرما، راه‌اندازی مجدد واحد‌های راکد و… از مهمترین مصوبه‌های این جلسه بودند.

گفتنی است؛ حسینی نژاد مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، فلاح مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، معماریان مدیریت شعب بانک کشاورزی خوزستان، ناصری نژاد مسئول دفتر نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.