کد خبر : 7900
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 15:46

اصلاح نقاط ریزشی فاضلاب منطقه گلستان در حال انجام است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: در ادامه روند اصلاح نقاط ریزشی پس از سیلاب فروردین ماه، طرح اصلاح خطوط فاضلاب در منطقه گلستان توسط شرکت آبفا اهواز در حال انجام است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، صادق حقیقی پور اظهار کرد: این پروژه از حدفاصل خیابان آبان تا بلوار گلستان با هدف اصلاح

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: در ادامه روند اصلاح نقاط ریزشی پس از سیلاب فروردین ماه، طرح اصلاح خطوط فاضلاب در منطقه گلستان توسط شرکت آبفا اهواز در حال انجام است.
215165 300x200 اصلاح نقاط ریزشی فاضلاب منطقه گلستان در حال انجام است
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، صادق حقیقی پور اظهار کرد: این پروژه از حدفاصل خیابان آبان تا بلوار گلستان با هدف اصلاح خطوط ریزشی فاضلاب منطقه گلستان در محدوده اجرای طرح و انتقال فاضلاب به ایستگاه پمپاژ گلستان اجرا می‌شود.
وی افزود: جمع‌آوری و انتقال فاضلاب محدوده بلوار کارگر، بلوار گلستان، خیابان فروردین و خیابان آبان از جمله اثرات اجرای این طرح مهم است.
حقیقی پور تصریح کرد: لوله گذاری انجام شده در این پروژه شامل لوله‌های (۶۰۰، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ میلی متری) به متراژ مجموعا ۹۶۲ متر است و تاکنون بیش از ۲۰۰متر شامل ۸۸ متر لوله هزار، ۳۲متر لوله ۸۰۰ و ۸۴ متر لوله ۶۰۰، از آن محقق شده است.
وی عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه از محل پروژه‌های عمرانی و بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال است. ایسنا
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.