اطلاعیه ؛ بانک ملی از راه اندازی همه خطوط تولید گروه ملی حمایت کرد

به گزارش خوزتاب ، بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای بر حمایت همه جانبه این بانک از گروه ملی صنعتی فولاد ایران(اهواز) تا راه اندازی کامل این کارخانه ،افزایش بهره وری و سودآوری آن و نیز تامین حقوق کارگران این کارخانه تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب به نقل از روابط عمومی

به گزارش خوزتاب ، بانک ملی ایران با صدور اطلاعیه ای بر حمایت همه جانبه این بانک از گروه ملی صنعتی فولاد ایران(اهواز) تا راه اندازی کامل این کارخانه ،افزایش بهره وری و سودآوری آن و نیز تامین حقوق کارگران این کارخانه تاکید کرد.

images اطلاعیه ؛ بانک ملی از راه اندازی همه خطوط تولید گروه ملی حمایت کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب به نقل از روابط عمومی بانک ملی در این اطلاعیه آمده است: بانک ملی ایران تلاش ها و زحمات کارگران زحمتکش در اقصی نقاط کشور به ویژه در گروه ملی صنعتی فولاد ایران را ارج نهاده و از مساعی موثر آنان در بازگشت این کارخانه عظیم به چرخه تولید قدردانی و تشکر می نماید.
این اطلاعیه در ادامه آورده است: بانک ملی براساس وظیفه ذاتی خود و به ویژه در راستای تعهدات قانونی و میهنی خویش نسبت به کارگران این گروه و مردم خوزستان، به منظور راه اندازی و افزایش تولید این کارخانه و پرداخت حقوق معوقه کارگران شریف آن با تخصیص مبالغ قابل توجهی در قالب تسهیلات بانکی نقش اثرگذار خویش را به خوبی ایفا کرده است.
همچنین بنا به این اطلاعیه بانک ملی در همین راستا در کنار مدیران متعهد این کارخانه و همدوش کارگران زحمتکش آن بوده و با کمک های خود یاریگر این کارخانه برای راه اندازی خطوط دیگر تولید و صادرات محصولات و تامین حقوق حقه کارگران خواهد بود و در این راستا ،منافع مردم شریف خوزستان و کارگران عزیز این کارخانه را همپای رشد و توسعه صنعتی استان هدف اصلی خود می داند.
گفتنی است، روز گذشته مدیرعامل گروه صنعتی ملی فولاد ایران در گفت وگو با ایرنا از راه اندازی خط سوم از خطوط پنج گانه این شرکت طی هفته جاری خبر داد و گفت: راه اندازی دیگر خطوط نیاز به هفت هزار میلیارد ریال نقدینگی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.