کد خبر : 20293
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 20:46

اعجوبه خوزستانی اسنوکر همچنان شگفتی می آفریند/شکست قهرمان جهان مقابل وفایی

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب Khuztab بخوانید

حسین وفایی،‌ اعجوبه خوزستانی اسنوکر ایران و جهان پس از اینکه یک‌شنبه شب توانست با نمایشی خارق‌العاده مارک سلبی، قهرمان جهان و رتبه یک اسنوکر دنیا را ۶ بر ۲ مغلوب کند، تحسین او و مفسران این رشته را برانگیخته است.

.

PicsArt 11 30 07.54.18 1280x1280 اعجوبه خوزستانی اسنوکر همچنان شگفتی می آفریند/شکست قهرمان جهان مقابل وفایی

خوزتاب khuztab ؛

مارک سلبی،‌ رتبه یک کنونی جهان که دو بار قهرمان اسنوکر بریتانیا شده است،‌ پس از حذف در مرحله دوم مسابقات قهرمانی بریتانیا گفت: من در دو فریم نخست واقعاً فرصتی پیدا نکردم، چون حسین عالی بازی کرد. شاید باید فریم سوم را می‌بردم، اما حسین باز هم عالی شروع کرد و کاملاً شایسته پیروزی در مسابقه بود.

 

گفتنی است وفایی در ماه گذشته هم رونی اوسالیوان، دیگر اسطوره این رشته را در مسابقات انتخابی مسترز آلمان برده بود آلمان با وایت‌واش برده بود. (برد بدون برنده شدن حریف حتی در یک فریم).

 

 

حسین پس از این پیروزی ارزشمند در مصاحبه‌ای که مفسران اسنوکر آن را متواضعانه توصیف کرده‌اند، گفت: “فکر می‌کنم امروز کمی خوش شانس بودم. برای مارک سلبی ناراحتم. او یکی از اسطوره‌های اسنوکر است. احترام ویژه‌ای برای او قائل هستم.”

 

به گزارش خوزتاب؛ مسابقات قهرمانی انگلستان یک تورنمنت حرفه ای اسنوکر و از معتبرترین رقابتهای جهان است که از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در  انگلستان برگزار می شود. قهرمان این رقابت ها می تواند ۲۰۰ هزار پوند را به جیب بزند و نفر دوم ۸۰ هزار پوند را برنده خواهد شد.

 

لازم به ذکر است حسین وفایی ایوری متولد شهریور ۱۳۷۳ در آبادان (ملقب به شاهزاده ایرانی) از بازیکنان و قهرمانان رشته اسنوکر است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.