کد خبر : 7809
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 تیر 1398 - 21:09

اغلب زمین‌های با کاربرد مسکونی اهواز در محدوده چاه‌های نفت قرار دارند

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن خوزستان درباره عدم واگذاری زمین‌های با کاربرد مسکونی با قیمت مناسب به متقاضیان، گفت: در حال حاضر اغلب زمین های با کاربرد مسکونی در حاشیه شهر اهواز قرار دارند که اکثر این مناطق محدوده چاه های نفت اعلام شده است. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمد حسین پناهی فر

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن خوزستان درباره عدم واگذاری زمین‌های با کاربرد مسکونی با قیمت مناسب به متقاضیان، گفت: در حال حاضر اغلب زمین های با کاربرد مسکونی در حاشیه شهر اهواز قرار دارند که اکثر این مناطق محدوده چاه های نفت اعلام شده است.
2137201 180 300x200 اغلب زمین‌های با کاربرد مسکونی اهواز در محدوده چاه‌های نفت قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، محمد حسین پناهی فر در رابطه با اقدامات اداره کل راه وشهرسازی خوزستان  به منظور کاهش قیمت مسکن، اظهار کرد: در تولید مسکن در حد وسع دولت و اعتباراتی که مصوب می‌شود سعی کردیم اقشار کم درآمد و  فاقد مسکن، صاحب خانه شوند.

وی  افزود: در قالب تولید مسکن مهر، زمین به شکل اجاره‌داری ۹۹ ساله به افراد داده شد؛ یعنی عملاً برای تولید مسکن نیاز نبود سرمایه اولیه فرد متقاضی صرف خرید زمین شود و دولت با تدوین اجاره‌داری ۹۹ ساله سرمایه شخص به علاه تسهیلات کم بهره  شرایط را برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد فراهم کرد.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری  و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خوزستان درباره عدم استقبال مردم از مسکن مهر به دلیل جانمایی شهرک‌ها گفت: کسانی که در آن زمان در مورد پروژه مسکن مهر تصمیم گیری و سیاست های لازم را اتخاذ کردند قطعاً دلایلی برای این کار داشتند؛ اگر پروژه مسکن مهر  در اهواز جواب نداده است اما در جاهای دیگر مکان نمایی مناسب و مثبت بوده است.

پناهی فر در رابطه با عدم واگذاری زمین‌های با کاربرد مسکونی با قیمت مناسب به متقاضیان، عنوان کرد: اراضی مسکونی مربوط به سازمان ملی مسکن غالباً در حاشیه شهر اهواز قرار دارند اما خیلی از اراضی این سازمان مانند مناطق عین دو و منبع آب در سالیان گذشته تصرف شدند.

وی گفت: در حال حاضر اغلب زمین های با کاربرد مسکونی  در حاشیه شهر اهواز  قرار دارند که اکثر این مناطق محدوده چاه های نفت اعلام شده است. فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.