کد خبر : 25285
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 دی 1401 - 12:18

افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی دزفول

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی دزفول گفت: بخش سی سی یو این بیمارستان با فعال کردن بانک خون و تامین زسرساخت‌های لازم، بهره برداری شد.

 افتتاح بخش سی سی یو بیمارستان تامین اجتماعی دزفول

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ امیرصادق ایران باستان روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی بانک خون به عنوان پیش نیاز راه اندازی واحدهای دیگر بیمارستانی مطرح بود از این رو با پیگیری‌های انجام شده فعال شد.

او ادامه داد: به دنبال راه اندازی بانک خون بیمارستان تامین اجتماعی، بخش سی سی یو این بیمارستان نیز با چهار تخت مصوب فعال شد که در صورت نیاز به ۶ تخت نیز افزایش می‌باید.

او با بیان اینکه راه اندازی اتاق عمل نیز نیازمند راه اندازی بانک خون بود اظهارامیدواری کرد اتاق عمل این بیمارستان تا ۲ هفته آینده فعال شود.

ایران باستان با بیان اینکه بخش آی سی یو نیز به زودی فعال خواهد شد، گفت: فعال کردن یک بیمارستان تازه ساخت کار راحتی نیست و درگیری و مسایل خاص خود را دارد که برطرف کردن آنها سخت و زمان بر است البته زمان بر بودن اقدامات قابل تحمل نیست و تلاش می‌شود خدمات در کمترین زمان ممکن در اختیار شهروندان قرار گیرند.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی دزفول این بیمارستان را ظرفیت خوبی برای ارایه خدمات رایگان پزشکی به شهروندان دانست و اظهار کرد: امیدواریم با تلاش جهادی و فداکاری پرسنل این بیمارستان شاهد ارایه خدمات بیشتری به بیمه شدگان باشیم.

او از زحمات نماینده، فرماندار و امام جمعه دزفول برای پیگیری و رفع مشکلات این بیمارستان قدردانی کرد و افزود: اقدامات و خدمات بیمارستان هنوز برای شهروندان ناشناخته است که باید با همکاری رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شوند.

ایران باستان با اظهار امیدواری برای فعال شدن همه ظرفیت‌های بیمارستان تامین اجتماعی با همکاری مسوولات تا چند ماه آیندهد گفت: تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم و اقدامات انجام شده ناچیز است ولی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد جهش قابل ملاحظه‌ای در ارائه خدمات هستیم.

سرپرست بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به فعال بودن آزمایشگاه، بخش‌های بستری داخلی و اطفال، فیزیوتراپی، داروخانه، رادیولوژی و درمانگاه تخصصی در این بیمارستان اشاره کرد و گفت: هدف بیمارستان رفتن به سمت نوبت دهی تلفنی و آنلاین درمانگاه تخصصی است که به محض تامین زیرساخت‌ها این کار انجام خواهد شد ولی در حال حاضر نحوه نوبت دهی درمانگاه تخصصی به صورت حضوری است.

او با بیان اینکه واحد نوار قلب و تزریقات بیمارستان تامین اجتماعی دزفول به صورت شبانه روزی فعال است، افزود: درمانگاه تخصصی فعلا در رشته‌های داخلی، اطفال، زنان و زایمان و قلب فعال است و به زودی پزشکان متخصص بیشتری به کار گرفته خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.