کد خبر : 5470
تاریخ انتشار : جمعه 6 اردیبهشت 1398 - 16:09

افتتاح ساختمان اختصاصی واحد خواهران تا مردادماه سال جاری

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی،  مهندس علی اصغر قوچانی، معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از احداث ساختمان جدید و اختصاصی برای خواهران دانشجو در سال جاری خبر داد. معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: آقای دکتر سودانی به عنوان قائم مقام

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی،  مهندس علی اصغر قوچانی، معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز از احداث ساختمان جدید و اختصاصی برای خواهران دانشجو در سال جاری خبر داد.

معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: آقای دکتر سودانی به عنوان قائم مقام دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، مجموعه اقداماتی را برای ارتقای کیفیت آموزشی دانشگاه مدنظر داشتند که توسعه فضای آموزشی، بهینه سازی و زیباسازی محیط درونی و بیرونی دانشگاه برای ایشان، بسیار حائز اهمیت بود.

این مقام مسؤول ابراز داشت: معاونت اداری، مالی و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، اقدامات عمرانی مهمی را در دستور کار خود قرار داده که از اولویت های مهم این معاونت محسوب می شود.

قوچانی بیان داشت: به دنبال دستور فوق الذکر، مبنی بر رعایت استانداردهای آموزشی، اولین اقدامی که صورت گرفت، کلاس های درس خواهران بود که خارج از دانشگاه و در مکان غیر آموزشی برگزار می گردید که اولین اقدام انتقال کلاسهای خواهران به ساختمان اصلی دانشگاه بود؛ لذا با توجه به اختصاص حدود یک سوم فضای آموزشی دانشگاه به خواهران، بایستی نسبت به توسعه فضای آموزشی و اداری اقدام مؤثری صورت می گرفت که در این راستا ضرورت داشت یک اقدام کوتاه مدت و یک برنامه ریزی بلند مدت تنظیم گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این رابطه با یک اقدام عملیاتی فوری، با تغییراتی که داده شد و همچنین احداث چند باب اتاق جدید، مشکل فضای آموزشی به صورت موقت مرتفع و پیگیری های مستمر در جهت تامین اعتبار مورد نیاز احداث واحد مستقل خواهران به عنوان یک برنامه بلند مدت در دستور کار قرار گرفت.

معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) ابراز داشت: اعتبار اولیه احداث ساختمان جدید واحد خواهران در جوار دانشگاه، به عنوان واحد خواهران پس از یک سال و نیم از شروع فعالیت مدیریت جدید دانشگاه، تامین گردید و به دنبال آن و پس از اقدامات ایمنی از قبیل انجام آزمایش مکانیک خاک و همچنین طراحی و تهیه نقشه های اجرائی، شروع ساختمان جدید از آذرماه سال ۹۷ کلید خورد و تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که امیدواریم با تلاش شبانه روزی بتوانیم در مرداد ماه سال جاری عملیات اجرائی را به پایان برده و کلاس های درس خواهران در ترم آینده در ساختمان جدید اختصاصی  که به میزان ۶۲۵ متر مربع باشد؛ برگزار شود.

این مقام مسؤول با اشاره به دیگر اقدامات مهم عمرانی در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز، گفت: ایجاد مهمانسرای ویژه دانشجویان دکتری و همچنین مهمانسرای اختصاصی اساتید پروازی، ساماندهی فضای اداری، اختصاص اتاق پذیرایی اساتید، افزایش ظرفیت کتابخانه، راه اندازی دستگاه های تصفیه آب آشامیدنی و آبسردکن، بهینه سازی سرویس های بهداشتی و تجهیز به دستگاههای خشک کن برقی و آبگرمکن از دیگر اقدامات عمرانی دانشگاه است.

قوچانی در ادامه، اظهار داشت: راه اندازی دستگاه خود پرداز بانکی و ساماندهی واحد چاپ و تکثیر دانشجویی با همکاری معاونت فناوری و اطلاعات دانشگاه از دیگر اقدامات مهم حوزه کاری معاونت اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، است.

وی، بیان داشت: در راستای زیباسازی فضای داخلی دانشگاه، بهسازی و نماکاری دیوارهای راهروها، رنگ آمیزی، رفع عیوب و مشکلات ساختمانی، نصب پرده های کرکره ای، ایجاد فضای رفاهی از قبیل چمن مصنوعی و فضای مبلمانی قرائت و مباحثه دانشجویی و همچنین تزیین محیط مرکزی به آرم دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز با کاشی کاری تذهیب، از اقداماتی بوده که در این مدت محدود انجام گرفته است.

معاون اداری و پشتیبانی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، در پایان از اتمام پروژه اجرای سنگ نمای ساختمان دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: در ادامه اقدامات زیباسازی و نوسازی دانشگاه، اجرای سنگ نمای ساختمان دانشگاه که از دی ماه سال ۹۷ اغاز شد؛ تیر ماه سال جاری به پایان می رسد.

لازم به ذکر است، محیط آموزشی دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) اهواز شامل ۱۰ کلاس است، که با احداث فاز دوم دانشگاه یعنی ساختمان اختصاصی واحد خواهران، تعداد ۸ کلاس افزوده خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.