کد خبر : 10034
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 12:40

افتتاح ۴۶۹ پروژه عمرانی در هفته دولت

تعداد ۴۶۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۴۹ میلیارد و ۷۱۶ میلیون و۴۰۰ هزار تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد پروژه‌ها به تفکیک ملی ۳۹ پروژه، استانی ۲۲۰ پروژه و و سایر پروژه‌ها ۲۱۰ پروژه است که ۲۳۹ پروژه آن روستایی و

تعداد ۴۶۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۴۹ میلیارد و ۷۱۶ میلیون و۴۰۰ هزار تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

IMG 20190824 175545 750 233x300 افتتاح 469 پروژه عمرانی در هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی با اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد پروژه‌ها به تفکیک ملی ۳۹ پروژه، استانی ۲۲۰ پروژه و و سایر پروژه‌ها ۲۱۰ پروژه است که ۲۳۹ پروژه آن روستایی و ۲۳۰ پروژه دیگر شهری است.

وی میزان اشتغالزایی حاصل از این پروژه‌ها را ۴۸۳۵ نفر برشمرد و افزود: از نظر بیشترین اعتبار هزینه شده از بین دستگاه‌های اجرایی اداره کل بنادر و دریانوردی با ۱۳۱۵۰۰۰میلیون ریال و پس آن شرکت توزیع نیروی برق استان با ۱۰۵۸۶۱۶میلیون ریال و پس از آن شرکت گاز استان با ۴۹۷۱۰۰میلیون ریال قرار دارند.

شریعتی تصریح کرد: از نظر بیشترین تعداد پروژه آماده افتتاح در بین دستگاه‌های اجرایی شرکت توزیع نیروی برق استان با ۱۶۰ پروژه و پس از آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با ۱۰۴ پروژه و پس از آن شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با ۵۹ پروژه قرار دارند.

وی عنوان کرد: بیشترین تعداد پروژه آماده افتتاح در بین شهرستان‌های استان به ترتیب شامل شهرستان حمیدیه با ۴۳ پروژه و پس از آن شهرستان آبادان با ۳۸ پروژه و شهرستان اهواز با ۳۵ پروژه می‌شود.

شریعتی افزود: بیشترین اعتبار هزینه شده در بین شهرستان‌های استان نیز شامل شهرستان بهبهان با ۱۴۹۰۷۹۱میلیون ریال و پس از آن شهرستان شوشتر با ۷۶۴۳۹۵ میلیون ریال و شهرستان مسجدسلیمان با  ۳۷۵۰۸۳ میلیون ریال است./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.