کد خبر : 24814
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 آذر 1401 - 22:29

افزایش نارضایتی مردمی از خدمات‌دهی راه‌آهن در خوزستان/ چرا قطار ۱۵:۳۰ ماهشهر به اهواز راه‌اندازی نمی‌شود؟

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

یکی از کارمندان اهوازی گفت: افراد زیادی روزانه برای کار از اهواز به ماهشهر می‌روند و به دلیل نبود قطار، در هنگام برگشت مجبورند با خودرو سواری رفت و آمد کنند.

14010927000559 Test PhotoN افزایش نارضایتی مردمی از خدمات‌دهی راه‌آهن در خوزستان/ چرا قطار 15:30 ماهشهر به اهواز راه‌اندازی نمی‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  یکی از کارمندان اهوازی در گفت‌وگویی اظهار کرد: افراد زیادی به صورت روزانه برای کار در پالایشگاه و پتروشیمی به ماهشهر می‌روند و به دلیل نبود قطار در هنگام برگشت مجبورند یا با خودروهای سواری کرایه‌ای و یا با ماشین‌های شخصی رفت و آمد کنند.

وی هزینه استفاده از خودروهای سواری را بالا دانست و گفت: کرایه هر نفر از ماهشهر به اهواز حدود ۷۰ هزار تومان است و کارمندان و کارگران اهوازی چاره‌ای جز تردد با این خودروها ندارند. از سوی دیگر قیمت بنزین نیز سرسام‌آور است و تردد روزانه با خودروهای شخصی نیز اصلا به صرفه نیست.

یکی دیگر از کارمندانی که هر روز برای کار از اهواز به ماهشهر می‌رود با بیان اینکه بخش عمده‌ای از حقوق ماهانه را به رفت‌وآمد اختصاص می‌دهد، به خبرنگار فارس گفت: علاوه بر صرف هزینه و کرایه‌های بالاهای خودروهای سواری و عبوری، وقت زیادی هم برای پیدا کردن وسیله‌ نقلیه به هدر می‌رود.

وی اضافه کرد: از شروع دوره کرونا حرکت قطار در ساعت ۱۵:۳۰ از شهرستان ماهشهر به ایستگاه راه‌آهن کارون اهواز کنسل شد و بر اثر این موضوع مشکلات زیادی برای تردد کارمندان و کارگرانی که همه روزه در این مسیر رفت‌وآمد می‌کنند، ایجاد شده است.

متاسفانه با پیگیری رسانه ها با مسئولین مربوطه در راه‌آهن جنوب خوزستان و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به نتیجه نرسید و هیچ مقام مسئولی حاضر به پاسخگویی به این مطالبه‌ی مردمی نشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.