کد خبر : 22308
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 18:39

افق های روشن در ورزش واترپلو بندر ماهشهر

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

تیم هيئت واترپلو استان خوزستان با حضور سه بازیکن بندرماهشهری به نام های امیر مسرت، ابوالفضل آباد، ارشیا بحرینی و مربیگری محمد عساکره از بندرماهشهر عازم مسابقات لیگ برتر واترپلو زیر ۱۷ سال کشور شدند.

IMG 20220306 WA0000 افق های روشن در ورزش واترپلو بندر ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، ️محمد عساکره، مربی هیئت شنا بندرماهشهر اظهار کرد: بحمدالله در این مدت تلاش های زیادی انجام داده ایم و با تمرینات و پیگیرهای هیئت شنا ، شیرجه و واتر پلو توانسته ایم این رشته را به روزگار خوب خودش نزدیک تر کنیم.

مربی هیئت شنا خاطر نشان کرد : جای تشکر و قدردانی از زحمات اصغر نظری و همچنین استاد منابی که به گردن تمام شناگران شهرستان حق بزرگی دارد نمی شود غافل شد و اگر پیگیری ها و زحمت این عزیزان نبود این اتفاقات بعد از سالیان به وجود نمی آمد.

عساکره در پایان افزود : تیم واترپلو بندرماهشهر همه روز در استخر آزادی در حال تمرین می باشد و جوانان پر شور و با استعداد در کنار بازیکنان با تجربه تر در حال تمرین هستن و در حال آماده سازی برای مسابقات لیگ دسته یک کشور هستیم.

شایان ذکر است ؛ این دوره از رقابتها با حضور ده تیم از سراسر کشور از ۱۶ لغایت ۲۰ اسفندماه به میزبانی استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.