کد خبر : 13542
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 7:14

اقدام قابل تقدیر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

اقدام قابل تقدیر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به گزارش خوزتاب ؛ دیروز ۲۷ دی ماه ۹۸ شاهد برگزاری آیین افتتاح فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلو ولت آنزان و خط ۱۳۲ کیلو ولت میانگران در شهرک صنعتی ایذه با حضور استاندار خوزستان؛ نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل

اقدام قابل تقدیر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

IMG 20200117 WA0105 300x225 اقدام قابل تقدیر مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

افتتاح پست برق ایذه

به گزارش خوزتاب ؛ دیروز ۲۷ دی ماه ۹۸ شاهد برگزاری آیین افتتاح فاز اول پست ۱۳۲ به ۳۳ کیلو ولت آنزان و خط ۱۳۲ کیلو ولت میانگران در شهرک صنعتی ایذه با حضور استاندار خوزستان؛ نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بودیم.

انچه در این آیین جالب توجه و قابل تقدیر بود اقدام شایسته مهندس محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به دلیل در اختیار گذاشتن زمین برای احداث این پست برق در جهت تقویت شبکه انتقال ؛ تولید و توزیع برق در شهرستان ایذه بود.

اقدامی که تقدیر و تجلیل دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان؛ مهندس خادمی نماینده مردم شهرستان های ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی و مهندس محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان را به دنبال داشت.

به نظر می رسد این اقدام شایسته می تواند به عنوان یک الگو و سرمشق در اولویت کاری دیگر مدیران دستگاه های اجرایی در جهت توسعه متوازن استان و تجلی هماهنگی بین بخشی در راستای ارتقای خدمات به مردم شریف و ولایتمدار استان خوزستان قرار گیرد.

این اقدام درخور تحسین زمانی از اهمیت ویژه ای برخوددار می شود که بدانیم بسیاری از پروژه های دیگر در استان بدلیل معارض دولتی و مناقشات بین دستگاه های دولتی و اختلاف نظر در تملیک اراضی پروژه ها؛ متوقف مانده و مردم به دلیل کشدار شدن این اختلافات و عدم حل و فصل اختلافات میان دستگاه های دولتی از نعمت افتتاح و به بهره برداری رسیدن بسیاری از پروژه مهم و تاثیرگذار در رفاه و آسایش بیشتر محروم مانده اند.

برای نمونه می توان به معارض بودن سازمان جهاد کشاورزی به زمین پروژه احداث یکی از پست های برق در یکی از شهرهای شمالی استان اشاره کرد.

امید است این اقدام درخورستایش مهندس محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان بزودی در میان سایر مدیران دستگاه های اجرایی استان نهادینه و فراگیر شود.

#‌اطلاع_رسانی_کنید

? پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ?
WWW.KHUZTAB.IR
? کانال تلگرام خبرفوری خوزتاب ?
Telegram.me/khuztab

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.