کد خبر : 1716
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 خرداد 1396 - 11:28

العین-استقلال در بازی برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان/ دروازه‌ای رو به فینال آسیا

استقلالی‌ها امشب در بازی حساسی به مصاف العین خواهند رفت. استقلال یکی از سه نماینده ایران در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب بدون تردید حساس ترین بازی فصل خود را در کشور امارات و مقابل العین برگزار خواهد کرد. جدالی که یا می تواند پرونده استقلال را در این فصل لیگ قهرمانان ببندد

استقلالی‌ها امشب در بازی حساسی به مصاف العین خواهند رفت.

17 4 26 1321311396020114234661710593834 العین استقلال در بازی برگشت یک هشتم لیگ قهرمانان/ دروازه‌ای رو به فینال آسیا

استقلال یکی از سه نماینده ایران در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه شب بدون تردید حساس ترین بازی فصل خود را در کشور امارات و مقابل العین برگزار خواهد کرد. جدالی که یا می تواند پرونده استقلال را در این فصل لیگ قهرمانان ببندد یا می تواند دروازه حضور استقلال در مراحل پایانی این تورنمنت باشد. زیرا اگر استقلال از این بازی سخت سربلند بیرون بیاید, برای مراحل بعدی فرصت بازسازی و تقویت خود را دارد.

در بازی رفت چه گذشت؟

بازی رفت دو تیم در استادیوم آزادی چندان جذاب از آب در نیامد. حساسیت بالای مسابقه کاری کرده بود که دو تیم کاملا محتاط باشند تا اینکه اشتباه مدافع العین در دقیقه ۹۰ و پنالتی ای که نصیب استقلال شد کاری کرد که نماینده آبی پوش ایران یک گام به صعود به مرحله بعد نزدیک تر باشد. کاوه رضایی در حضور بیش از ۶۵ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه آن پنالتی را تبدیل به گل کرد.

غایب های دو تیم

جدال پر برخورد دو تیم در بازی رفت یک اخراجی برای هر تیم به ارمغان داشت. سعید جمعه از العین و فرشید اسماعیلی از استقلال که با کارت قرمز داور چینی جریمه شده بودند در بازی دوشنبه شب غایب خواهند بود.اما خبر خوب برای منصوریان این است که غایبان دیدار رفت تقریبا مشکلی برای این بازی ندارند. علی قربانی که هفته پیش محروم بود الان در خدمت تیم است.امید ابراهیمی و وریا غفوری هم که به دلیل آسیب دیدگی بازی رفت را از دست داده بودند چراغ سبز پزشکان را برای این بازی حساس دریافت کرده اند. ضمن اینکه امید نورافکن هم قرار است خود را از اردوی تیم ملی جوانان در کره جنوبی به امارات برساند.

در آن سو هم ناصر الشمرانی مهاجم عربستانی تیم العین که در بازی رفت به تهران سفر نکرده بود برای این مسابقه کاملا آماده است.

استقلال برای صعود چه باید بکند؟

بدون شک گلزنی در بازی امشب می تواند کار صعود را برای استقلال راحت کند. زیرا باخت با نتایج ۲-۱ و ۳-۲ هم تیم ایرانی را راهی مرحله بعد می کند. استفاده از تک موقعیت ها ضامن موفقیت استقلال در بازی دوشنبه خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.