کد خبر : 26384
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 1:38

انتصابات جدید در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

آرایش جدید مدیریتی برای افزایش تولید در صنعت نیشکر/دکتر محمودی: انتصاب مدیران نیشکر بر اساس یک فرآیند است/ مدیران جدید از بدنه صنعت نیشکر هستند

524524444 768x550 1 انتصابات جدید در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

         به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ دکتر مقداد محمودی چرخش            مدیریتی، ارتقاء مدیران میانی و استفاده از خرد               جمعی همه متخصّصین نیشکری را از اهداف این               انتصابات برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با این روند         شاهد تکاپوی بیشتر در مسیر تولید باشیم.

در احکام جداگانه‌ای، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی، مدیرعامل مؤسسه آموزش و تحقیقات توسعه نیشکر، معاون کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب منصوب شدند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، عضو هیئت مدیره و دبیر کمیته انتصابات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان این خبر گفت، طی احکام جدید، محمدرضا علم‌الهدی به عنوان مدیرعامل جدید کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی، دکتر جعفر آل‌کثیر به عنوان معاون کشاورزی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر آقاجان بهادری به عنوان مدیرعامل مؤسسه آموزش و تحقیقات توسعه نیشکر و مهندس پژمان چهرازی به عنوان مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب منصوب شدند.

دکتر مقداد محمودی به فرآیند این انتصابات اشاره کرد و گفت، انتصاب مدیران در صنعت نیشکر، فرآیندی کاملا مشخص دارد و بر طبق آن، برنامه‌ گزینه‌های پیشنهاد شده از سوی مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر برای تصدی پست‌های مدیریتی در بخش‌های مختلف، در کمیته انتصابات بررسی و سپس، نتایج حاصل از این بررسی‌ها در هیئت مدیره شرکت جهت تایید نهایی، مطرح می‌شود.

انتصاب مدیران جدید از بدنه صنعت نیشکر / جایگزینی مدیران بازنشسته

وی چرخش مدیریتی، ارتقاء مدیران میانی و استفاده از خرد جمعی همه متخصّصین نیشکری را از اهداف این انتصابات برشمرد و اظهار امیدواری کرد، با این روند شاهد تکاپوی بیشتر در مسیر تولید باشیم.

دبیر کمیته انتصابات شرکت توسعه نیشکر، به بازنشستگی تعدادی از مدیران این شرکت نیز اشاره کرد و بیان داشت، مدیران جدید که از بدنه صنعت نیشکر هستند، جایگزین مدیران بازنشسته شده‌اند تا با انگیزه‌ای بیشتر در مسیر خدمت‌رسانی به کشور گام بردارند.

دکتر محمودی در پایان از تلاش همه مدیران نیشکری قدردانی کرد و خواستار مشارکت و همکاری خانواده بزرگ توسعه نیشکر برای دستیابی به اهداف شرکت و پیشبرد برنامه‌ها شد.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته نیز مهندس علی‌رضا دورباشی‌زاده به عنوان مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه منصوب شد.

هم‌اکنون هلدینگ توسعه صنایع نیشکر و صنایع جانبی، بزرگترین شرکت فرآوری نیشکر در ایران است. بررسی صورت‌های مالی نشان‌دهنده سوددهی مطلوب این شرکت علی‌رغم خشکسالی اخیر است.

این شرکت با وجود بحران‌ خشکسالی و سیلاب در چند سال گذشته، با تمهیدات اندیشیده شده توانسته است به سودآوری مناسبی دست یابد.

بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، بهمن ماه امسال شرکت توسعه نیشکر در فرابورس پذیرفته شده است و سهام این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین رویداد تاریخ بورس بزودی عرضه می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.