انفجار مخزن گاز خودرو در اهواز با ۲ مصدوم

انفجار مخزن گاز سی ان جی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در اهواز ۲ مصدوم بر جای گذاشت و به جایگاه سوخت نیز خسارت وارد کرد. این حادثه در ساعت ۱۸:۱۳ دقیقه عصر روز شنبه در جایگاه سی ان جی زردشت اهواز رخ داد. در پی این حادثه ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانان را درقالب

انفجار مخزن گاز سی ان جی یک دستگاه خودروی وانت پیکان در اهواز ۲ مصدوم بر جای گذاشت و به جایگاه سوخت نیز خسارت وارد کرد. این حادثه در ساعت ۱۸:۱۳ دقیقه عصر روز شنبه در جایگاه سی ان جی زردشت اهواز رخ داد.
85125 382 300x225 انفجار مخزن گاز خودرو در اهواز با 2 مصدوم
در پی این حادثه ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانان را درقالب یک تیم عملیاتی با ۲ دستگاه خودروی اطفاء حریق و یکدستگاه خودروی امداد و نجات به محل اعزام کرد.

بنا به این گزارش یک دستگاه خودروی وانت پیکان هنگام پرنمودن مخزن گاز براثر فرسودگی مخزن دستخوش انفجار شده و علاوه برمنهدم نمودن خودرو به جایگاه نیز خساراتی وارد کرد.

در این حادثه ۲ سرنشین خودرو مصدوم شدند و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

بازدید و کنترل دوره ای مخازن گاز خودروهای گازسوز توسط تعمیرکاران متخصص و مجاز عامل موثری در جلوگیری وکاهش حوادث مرتبط با فرسودگی مخازن گاز خودرو می باشد.

بر اساس این گزارش در حادثه ای دیگر در روز ۱۳ فروردین بر اثر نشست زمین در منطقه گلستان اهواز در محدوده تقاطع خیابان اصفهان و خیابان دی ، آتش نشانان برای جلوگیری از حادثه احتمالی تقاطع را مسدود کردند.

این حادثه خسارات جانی یا مالی نداشت و ماموران عملیات شرکت گاز نیز در حال بررسی وضعیت از نظر احتمال نشت گاز می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.