کد خبر : 3281
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1397 - 12:19

ایجاد یک چشمه جدید گرد و غبار در شمال اهواز

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به جهت باد و گرد و غبار صبح امروز اهواز گفت: شرایط نشان‌دهنده آن است که یک چشمه جدید گرد و غبار در شمال اهواز ایجاد شده است.     به گزارش پایگاه خبری خوزتاب محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بادی که موجب گرد و غبار صبح امروز در خوزستان شد،

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به جهت باد و گرد و غبار صبح امروز اهواز گفت: شرایط نشان‌دهنده آن است که یک چشمه جدید گرد و غبار در شمال اهواز ایجاد شده است.

 

197093 ایجاد یک چشمه جدید گرد و غبار در شمال اهواز
 
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بادی که موجب گرد و غبار صبح امروز در خوزستان شد، باد شمالی بود. یعنی خاک از شمال شهر اهواز به شهر رسیده و این به این معنی است که در حال حاضر یک چشمه گرد و غبار نیز در شمال اهواز وجود دارد که امسال فعال شده است.
وی افزود: با صبح امروز ۳۴۰ درجه و شمالی بود و خاک را از شمال شهر به اهواز آورد. تا پیش از این در این زاویه کانون گرد و غبار نداشته‌ایم.
سبزه‌زاری با اشاره به خشکسالی شدید در خوزستان بیان کرد: زمین‌ها در شمال اهواز به حدی خشک شده‌اند که شاهد چنین شرایطی هستیم. زمین‌های کشاورزی در شمال اهواز به دلیل خشکسالی یا کشت نشده‌اند یا شخم خورده‌اند ولی آب به آنها نرسیده است و موجب گرد و غبار شده‌اند.

وی ادامه داد: تا پیش از این کانون‌های گرد و غبار در جنوب و جنوب شرق اهواز و مناطق شمال غربی و سوسنگرد و هویزه فعال بودند. اکنون با گرد و غبار صبح امروز به این نتیجه می‌رسیم که یک چشمه جدید نیز در شمال اهواز ایجاد شده است./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.