کد خبر : 3576
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 22:58

بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

?گزارش تصویری به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ، حضور مهندس رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری و هیات همراه در دفتر هیات تیراندازی خوزستان و همچنین بازدید از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز         حسینی روابط عمومی تیراندازی استان خوزستان: محمدنیا رئیس هیئت تیراندازی استان خوزستان خبرداد: راه‌اندازی رشته اهداف‌پروازی پس از ۲۰

?گزارش تصویری

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ، حضور مهندس رضوانی مدیر روابط عمومی استانداری و هیات همراه در دفتر هیات تیراندازی خوزستان و همچنین بازدید از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

 

IMG 20181205 224334 352 300x222 بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

IMG 20181205 224342 026 300x222 بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

IMG 20181205 224429 130 300x222 بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

 

۲۰۱۸۱۲۰۵ ۲۳۲۷۵۰ 300x208 بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز۲۰۱۸۱۲۰۵ ۲۳۲۷۲۴ 300x190 بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

 

 

حسینی روابط عمومی تیراندازی استان خوزستان:

محمدنیا رئیس هیئت تیراندازی استان خوزستان خبرداد: راه‌اندازی رشته اهداف‌پروازی پس از ۲۰ سال در اهواز از هفته آینده

رییس هیات تیراندازی خوزستان با بیان این‌‌که عدم فعالبت رشته اهداف پروازی در اهواز برای ما یک معضل بود، گفت: علی‌رغم علاقه‌مندان بسیار، این رشته در ۲۰ سال گذشته راه‌اندازی نشده بود ولی اکنون توانستیم به صورت موقت زمینی را در ورزشگاه غدیر داشته باشیم که قرارداد آن نیز منعقد شد و از هفته آینده می‌توانیم این رشته پرطرفدار را در اهواز راه‌اندازی کنیم.

سید سالار محمدی نیا درباره وضعیت این رشته در استان، اظهارکرد: از چهار سال پیش که فعالیت خود را در هیات تیراندازی خوزستان آغاز کردم، خدا را شکر فعالیت‌های خوبی انجام شده است؛ زمانی که این هیات را تحویل گرفتیم، تنها یک سالن غیراستاندارد داشتیم ولی اکنون با همت دوستان و فعالیت‌های صورت گرفته، دارای سایت آموزشی و اداری هستیم. استاندار خوزستان و مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه استان نیز کمک‌های شایانی در این زمینه به ما داشتند و  به جرات می‌توانم بگویم که تنها هیات کشوری هستیم که دارای چنین تشکیلاتی است.

وی بااشاره به تبدیل سیبل‌های سنتی به سیبل‌های الکترونیکی سالن تیراندازی استان واقع در مجموعه ورزشی قدس اهواز، ادامه داد: سنتی بودن این سیبل‌ها در رکورد تیراندازان استان تاثیرگذار داشت که با کمک آقای حاجتی و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، توانستیم سیبل‌ها را به دیجیتال تبدیل کنیم که این سالن نیز  طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد. با این اقدام می‌توانیم دیگر به سمت قهرمان‌پروری برویم. همچنین در المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز که چند روز پیش برگزار شد، چهار ورزشکار استان به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کردند که خبر خوبی برای تیراندازی خوزستان است.

رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: یکی دیگر از مشکلات هیات تیراندازی استان در بخش رشته اهداف پروازی بود و در حالی که این رشته نیاز استان است اما متاسفانه در این ۲۰ سال راه‌اندازی نشده بود و معضلی برای هیات محسوب می‌شد. این رشته علاقه‌مندان زیادی دارد و نزدیک به ۸۰۰ نفر برای آموزش و فعالیت ثبت‌نام کرده بودند ولی زمینی برای فعالیت وجود نداشت که در چهار سال اخیر در این زمینه بسیار پیگیری کردیم و خدا را شکر به صورت موقت توانستیم زمینی را در ورزشگاه غدیر داشته باشیم که قرارداد آن نیز منعقد شد و از هفته آینده نیز می‌توانیم این رشته پرطرفدار در اهواز را راه‌اندازی کنیم. البته این رشته در شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز کرده بود. در هر صورت با راه‌اندازی این رشته، مردم نیز می‌توانند هیجانات خود را تخلیه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: زمانی که هیات استان را تحویل گرفتیم، تنها چهار قبضه اسلحه داشتیم که باز هم با کمک مجموعه استانداری و آقای حاجتی توانستیم با بودجه‌ای که در اختیارمان قرار گرفت، ۳۰ قبضه اسلحه خریداری کنیم و برای اولین بار نیز توانستیم پس از ۲۰ سال در زمینه تحهیزات نیز به شهرستان‌ها کمک کنیم و فکر می‌کنم نسبت به استان‌های دیگر در این زمینه جلوتر هستیم.

محمدنیا عنوان کرد: با توجه به علاقه‌مندی که مردم خوزستان به رشته تیراندازی دارند، وجود یک دهکده تیراندازی نیز نیاز است که کارهای اولیه تاسیس این دهکده انجام شده است. طرح این دهکده کاملا در کشور جدید است و در این دهکده تخصصی فعالیت ۲۲ رشته تیراندازی و همچنین ۲۰ سایت تفریحی پیش‌بینی شده است. تهیه زمین آن نیز در مراحل خوبی قرار دارد و استاندار خوزستان شخصا با اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان تماس گرفت و تاکید کرد که کارهای مربوطه هر چه سریعتر انجام شود. فاز یک این دهکده شامل سه زمین اهداف پروزای بین‌المللی و طرح آن از کشور آلمان است.

وی افزود: هنگامی که فرماندار محمودآباد شنید ما چنین طرحی را داریم با من تماس گرفت که اگر می‌خواهید این طرح را به این‌جا بیاورید و من برای زمین آن نیز کمک می‌کنم ولی متاسفانه در استان ما سه سال است که پیگیر زمین آن هستیم، هر چند اکنون با دستور دکتر شریعتی کارها به خوبی پیش می‌رود. اگر این دهکده راه‌اندزای شود، قطعا به قطب تیراندازی کشور و شاید آسیا تبدیل شویم.

رییس هیات تیراندازی خوزستان در ادامه عنوان کرد: نفرات خوبی در هیات مشغول به کار هستند که همگی فی سبیل‌الله کار می‌کنند و از وقت و زندگی خود برای این رشته که مورد سفارش پیامبر (ص) نیز بوده است، می‌گذرند. خدا را شکر این رشته در دانشگاه و برخی مدارس نیز وارد شده است.

وی در پایان گفت: همچنین در زمینه برگزاری مسابقات همگانی در استان رکورددار هستیم و سال گذشته بیش از ۹۵ مسابقه همگانی را برگزار کردیم و در فدراسیون نیز رکورددار هستیم و اگر کمی به ما کمک شود و تسهیلات لازم در اختیار ما قرار گیرد، می‌توانیم مسابقات را حتی در روستاها برگزار کنیم./ایسنا

 

181086 300x291 بازدید مدیرکل روابط عمومی استانداری از سالن تیراندازی الکترونیکی قدس اهواز

مجتبی بهزادی / خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.