کد خبر : 1522
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 - 8:45

باند سرقت از اماکن متبرکه دزفول متلاشی شد

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سرقت ۲۱۰ میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرکه “محمدبن جعفر طیار” شهرستان دزفول در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد. به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی سرقت مبلغ ۲۱ میلیون ریال وجه نقد از بقعه

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند سرقت ۲۱۰ میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرکه “محمدبن جعفر طیار” شهرستان دزفول در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.
636224848264077310 300x200 باند سرقت از اماکن متبرکه دزفول متلاشی شد
به گزارش خوزنیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محمد صالحی اظهار کرد: در پی سرقت مبلغ ۲۱ میلیون ریال وجه نقد از بقعه متبرکه “محمد بن جعفر طیار” دزفول با توجه به حساسیت موضوع و تحت تاثیر قرار گرفتن اعتقادات مذهبی مردم و مسئولان، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی سرنخ‌های به جا مانده، یک متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: متهم دستگیرشده پس از انتقال به اداره پلیس به بزه انتسابی با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای همدستان متهم در عملیاتی دیگر آن‌ها را دستگیر کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.