کد خبر : 17018
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 - 22:33

بانک مهر ايران، بانک بدون کاغذ

بانک مهر ایران، با پیشتاز بودن در ارائه برخی خدمات الکترونیکی برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، گامی مهم در تسریع فرآیند ارائه خدمت به مشتریان خود و همچنین کمک به حفظ محیط زیست از طریق کاهش مصرف کاغذ و حذف مراجعات غیرضروری مشتریان به شعب برداشته است. این بانک برای نخستین بار خدمات

بانک مهر ایران، با پیشتاز بودن در ارائه برخی خدمات الکترونیکی برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور، گامی مهم در تسریع فرآیند ارائه خدمت به مشتریان خود و همچنین کمک به حفظ محیط زیست از طریق کاهش مصرف کاغذ و حذف مراجعات غیرضروری مشتریان به شعب برداشته است.

IMG 20201210 WA0003 بانک مهر ايران، بانک بدون کاغذ

این بانک برای نخستین بار خدمات افتتاح حساب، محاسبه معدل حساب و درخواست تسهیلات را به‌صورت آنلاین ارائه کرده است. همچنین احراز هویت سجام که یکی از مراحل مورد نیاز برای ورود به بورس است، برای نخستین بار از سوی این بانک به‌صورت غیرحضوری ارائه شد.

همچنین با اجرایی شدن کامل احراز هویت از طریق ابزارهای بیومتریک، نیاز به فرم‌های کاغذی در شعبه بیش از پیش کاهش می‌یابد. به‌گونه‌ای که احراز هویت مشتری صرفاً با اثر انگشت وی و دریافت کارت ملی امکان‌پذیر است.

افزون بر این، بانک مهر ایران با الکترونیکی کردن بایگانی پرونده‌های شعب و حذف کاغذ و همچنین توسعه سیستم اتوماسیون موفق شده تا استفاده از کاغذ را به حداقل برساند. ما به‌طور جدی در تلاشیم تا با حذف حداکثری کاغذ بتوانیم به بانکداری سبز بیش از پیش نزدیک شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.