کد خبر : 17055
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 18:37

بانک مهر ایران، جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی

بانک مهر ایران ، جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی امسال نیز بانک مهر ایران نیز با شعار سال ( جهش تولید ) همه ظرفیت و امکانات خود را برای حمایت از تولید و کسب و کارهای ملی به کار بسته و گام های موثری برای حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی به ویژه در

بانک مهر ایران ، جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی
امسال نیز بانک مهر ایران نیز با شعار سال ( جهش تولید ) همه ظرفیت و امکانات خود را برای حمایت از تولید و کسب و کارهای ملی به کار بسته و گام های موثری برای حمایت از کارآفرینی و اشتغالزایی به ویژه در مناطق کمتر برخوردا کشور برداشته است .
با توجه به اینکه درکشور ما نقش بانک‌ها در تأمین مالی بنگاه‌ها پررنگ‌تر است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز سعی کرده وام‌های قرض‌الحسنه‌ای که به این منظور ارائه می‌کند، در راستای رونق کسب‌وکارهای داخلی و البته توسعه پایدار اقتصادی در سطح کلان باشد. برای رسیدن به این هدف، حمایت از صنایع دانش‌بنیان و متکی به فناوری بالا به‌طور خاص مد نظر بوده است. اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش بنیان با همکاری بانک مهر ایران و صندوق و نوآوری و شکوفایی صورت گرفته و تا کنون بیش از ۲۰۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۶۵۰ میلیارد ریال به این شرکت‌ها پرداخت شده است.
حمایت از اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی و همچنین کمک به بهبود کسب‌وکار با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد مانند کمیته امداد، بنیاد برکت و بهزیستی از دیگر محورهایی است که مهر ایران تسهیلات خود را به این بخش‌ها تخصیص داده است.
همکاری با شرکت سهامی فرش ایران و ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان خرید فرش دستباف، همکاری با سازمان‌های حمایتی با هدف اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، همکاری با صندوق حمایت از توسعه سرمایه‎گذاری در بخش کشاورزی جهت اعطای وام به فعالان بخش کشاورزی و همچنین همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان.
بانک مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، یک کارت اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان به مشتریان خود پرداخت می‌کند که می‌توانند از پذیرنده‌های متنوعی کالاها و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند. این کارت بدون نیاز به سپرده‌گذاری و با کارمزد بسیار پایینی ارائه می‌شود که می‌تواند قدرت خرید مردم را افزایش دهد و باعث شود قدری از دغدغه‌های مردم در این شرایط اقتصادی دشوار، کاهش یابد. خوشبختانه این طرح با استقبال روبرو شده و روز به روز بر تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک افزوده می‌شود. این موضوع می‌تواند قدرت انتخاب دریافت‌کنندگان کالاکارت را نیز بیشتر کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.