کد خبر : 25707
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 18:42

باید در کف میدان به مردم خدمت کرد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در نشست شورای اداری شهرستان شادگان با تاکید بر اینکه مدیران و مسئولان باید با برنامه مشخص گام بردارند، اظهار کرد: اگر به عنوان مدیر دستگاه هدف‌گذاری برای اجرای امور را در نظر نداشته باشیم به طور حتم مسیر را گم خواهیم کرد.

4384088 باید در کف میدان به مردم خدمت کرد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛استاندار خوزستان با بیان اینکه هدف غایی مدیران باید شناخت اهداف و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اجرای مأموریت خود در چارچوب نظام جمهوری اسلامی باشد، افزود: مسئولان باید برای اهداف خود سیر حرکت تعیین کنند و مأموریت‌های خود را ذیل اهداف مدنظر مشخص نمایند؛ سپس نقشه راه خود را به عنوان یک مدیر تعیین کنند.

استاندار خوزستان بر ضرورت هم‌افزایی میان دستگاه‌ها تأکید کرد و گفت: همه ما آمده‌ایم که زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران خدمتگذار مردم باشیم؛ بنابراین باید در کف میدان به مردم خدمت کنیم و مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: مدیریت سنتی بر مدیریت علمی برتری و سلطه ندارد، باید نگرش خود را تغییر دهیم و از مدیریت سنتی بپرهیزیم.

علی اکبر حسینی محراب خطاب به مدیران تصریح کرد: هرچه می‌توانید از ظرفیت نخبگان در پیشبرد امور بهره بگیرید؛ جریان مدیریت علمی نیازمند نوابغ، نحبگان، سواد رسانه‌ای و علمی است.

وی با بیان اینکه مزیت‌های استان باید شناسایی شوند، بیان کرد: چرخه‌ای که می‌تواند اقتصاد خوزستان را پیش ببرد؛ صنایع بزرگ، ایجاد صنایع کوچک متناسب با صنایع بزرگ و خوشه‌های صنعتی است.

حسینی محراب عنوان کرد: برخی صنایع مانند صید، ماهی‌گیری و پرورش میگو از جمله ظرفیت‌هایی است که باید افزون بر نجات شیلات منجی استان باشند؛ باید هر چه که می‌توانیم قوانین، مقررات و آئین نامه ها را به نفع مردم انجام دهیم و با افرادی که به حقوق دیگران تجاوز می‌کنند تا بن دندان برخورد خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: اسکله شادگان می‌تواند ظرفیت عظیمی برای صادرات استان و کشور باشد؛ بنابراین موانع باید از سر راه برداشته شود و گمرک سهولت در ترخیص کالا را انجام دهد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ما باید در تجارت خارجی موفق شویم، گفت: راه برون رفت بیکاری کشور در هدف‌های صادراتی است باید اشتغال و تولید برای صادرات صورت گیرد؛ هر کس که در این زمینه کار کند، جهادگر است.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران باید آرامش فکری داشته باشند، نباید فرآیند سرمایه‌گذاری در استان پیچیده شود.

استاندار خوزستان در پایان با تأکید بر ضرورت ایجاد طرح دانش بنیان برای لایروبی کارون بیان کرد: مشکلات آب و فاضلاب در شهر و روستاها باید برطرف شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.