کد خبر : 6097
تاریخ انتشار : شنبه 21 اردیبهشت 1398 - 2:33

با اتحاد و مقاومت از مشکلات عبور می کنیم

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان مشکلات اقتصادی و فشارهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکا علیه ملت ایران گفت: با اتحاد، مقاومت، مجاهدت و خلاقیت از مشکلات عبور خواهیم کرد.   به گزارش خوزتاب حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره)

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با بیان مشکلات اقتصادی و فشارهای استکبار جهانی به سرکردگی امریکا علیه ملت ایران گفت: با اتحاد، مقاومت، مجاهدت و خلاقیت از مشکلات عبور خواهیم کرد.

 

به گزارش خوزتاب حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این شهر افزود: در جریان سیلاب اخیر ملت ایران وارد میدان شد و اقتدار ، همبستگی و خلاقیت و بروز استعدادهای ذاتی خود این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.
وی با اشاره به خسارت ها و مشکلاتی که برای ساکنان مناطق سیل زده در استان خوزستان به وجود آمده است اظهار داشت: بسیاری از سیل زدگان دار و ندار ، باغ ها و منازل خود را از دست داده اند و بر ما لازم است نیازهای آنان را پس از فروکش کردن سیلاب تامین کرده و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم.
امام جمعه اهواز بر رسیدگی و دستگیری از محرومان ، نیازمندان ، یتیمان و مناطق حاشیه ای کم برخوردار اهواز توسط مسئولان و با همراهی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به مشکلات اقتصادی که هم اکنون نمود بیشتری در جامعه دارد افزود: دشمن تلاش می کند با فشارهای های اقتصادی ، سیاسی ،نظامی ، فرهنگی جنگ نرم ، اراده خود را بر ملت ایران و نظام اسلامی تحمیل کند ولی با عنایات الهی و ایستادگی ملت ایران، دشمن موفق به این کار نخواهد شد.
حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به فرمایش های اخیر مقام معظم رهبری مبنی اینکه دشمن آرایش جنگی به خود گرفته است افزود:بهره مندی از مولفه هایی که در دوران هشت سال دفاع مقدس همچون ایستادگی و مقاومت ، دشمن را وادار به عقب نشینی خواهد کرد.
وی به این بخش از سخنان رهبری معظم انقلاب نیز اشاره کرد که باید ارزش پول ملی ، قدرت خرید و رونق تولید در کشور شکل گیرد افزود:با خلاقیت ، مدیریت ، مجاهدت و قدرت بازدارندگی می توان مکر و حیله دشمن را نقش بر آب کرد و فشار مشکلات را به حداقل رساند.

** حمایت از اقدام شورای عالی امنیت ملی کشور
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز از اقدام شورای عالی امنیت ملی کشور در کاهش تعهدات جمهوری اسلامی ایران در برجام حمایت کرد.
وی گفت: درحالی که امریکا یک سال پیش از برجام خارج شد و سه کشور اروپایی هم در یک سال اخیر به تعهدات خود عمل نکردند جمهوری اسلامی ایران نیز در چارچوب برجام بخشی از تعهدات خود را کاهش داد.
حجت الاسلام موسوی فرد از نمازگزاران و عموم مردم خواست در حمایت از موضع رسمی شورای عالی امنیت ملی کشور در قبال برجام ، در راهپیمایی ضد استکباری پس از نماز جمعه شرکت کنند.
امام جمعه اهواز در خطبه اول نماز ، با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناهان و عمل به واجبات به فضائل ماه مبارک رمضان ماه رحمت و مغفرت اشاره و در ادامه تلاوت قرآن با ترتیل در این ماه با رعایت شئون ظاهری و باطنی را یک فرصت برای تفکر و تدبیر در مفاهیم قرآن برشمرد.
وی ماه مبارک رمضان را فرصتی بی نظیر برای توبه و استغفار و دوری از گناهان برشمرد و از همگان خواست بر اساس وظیفه شرعی فقط تذکر لسانی را برای کسانی که در ملا عام اقدام به روزه خواری می کنند انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.