کد خبر : 17822
تاریخ انتشار : جمعه 10 اردیبهشت 1400 - 15:38

امیری، مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان خبر داد؛

با سواستفاده کنندگان از خودروهای دولتی برخورد قاطع خواهد شد

اخبار مهم خوزستان را در خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان از برخورد قاطع با سو استفاده کنندگان از خودروهای دولتی خبر داد

 

رسول امیری در گفتگو با پایگاه خبری خوزتاب بیان داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی که در آن فردی با خودروی دولتی در شب و آن هم با دورگردانی حیوانی در شهر اهواز اقدام نموده است ، اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری به این موضوع ورود کرده و با سو استفاده کنندگان از اموال دولتی برخورد قانونی لازم را به عمل خواهد آورد.

 

مدیر کل بازرسی استانداری خوزستان افزود: مطابق آیین نامه چگونگی استفاده از اموال دولتی ، هرگونه استفاده از خودروهای دولتی خارج از قوانین و مقررات مربوط به این آیین نامه در حکم تصرف غیر مجاز در اموال دولت محسوب می شود و نیز با استناد به ماده ۵۹۸ قانون مجازات اسلامی، فرد خاطی بر این اساس مورد بازخواست و پیگرد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

امیری گفت: خودروی مذکور متعلق به یکی از ادارات کل استان بوده است که پس از شناسایی سریعا به مدیرکل مربوطه اعلام و تذکرات لازم داده شد و در اسرع وقت نیز در خصوص فرد خاطی اقدامات قانونی لازم صورت خواهدگرفت.

 

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی در پایان افزود: خودروهای دولتی متعلق به بیت المال هستند و همه ی مدیران و استفاده کنندگان از آن ها باید نهایت دقت و تلاش خود را در حفظ و نگهداری اموال بیت المال را داشته باشند و اجازه ندهند این گونه کارهای ناشایست موجب نارضایتی اجتماعی شود و مردم را نسبت به مسئولین بی اعتماد نکنند.

 

گفتنی است اداره کل بازرسی استانداری به محض اطلاع از موضوع ، سریعا نسبت به برخورد با اداره مذکور اقدام نموده و طی مکاتبه ای به همه ی ادارات و دستگاه های دولتی خواستار حفاظت و مراقبت کامل از اموال دولتی که همگی متعلق به بیت المال هستند، شد.

.

امروز تصویری از سگ گردانی و دور دور شبانه با خودرو پلاک دولتی در اهواز در پایگاه خبری خوزتاب khuztab منتشر شده بود

IMG 20210430 043316 813 با سواستفاده کنندگان از خودروهای دولتی برخورد قاطع خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.