با سکوت فرماندار ضعیف هفتکل و بی توجهی نماینده و استاندار خوزستان، سهم هفتکل از جلسه بررسی مشکلات حوزه انتخابیه؛ صفر شد

♨️ *با سکوت فرماندار ضعیف هفتکل و بی توجهی نماینده و استاندار خوزستان، سهم هفتکل از جلسه بررسی مشکلات حوزه انتخابیه؛ صفر شد!* 🔰 اختصاص دو میلیارد تومان برای برق دامداری های گلگیر/ ۴ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی/ ۱۳ میلیارد تومان برای فرودگاه مسجدسلیمان/ آسفالت ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان سال ♦️به

♨️ *با سکوت فرماندار ضعیف هفتکل و بی توجهی نماینده و استاندار خوزستان، سهم هفتکل از جلسه بررسی مشکلات حوزه انتخابیه؛ صفر شد!*

🔰 اختصاص دو میلیارد تومان برای برق دامداری های گلگیر/ ۴ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی/ ۱۳ میلیارد تومان برای فرودگاه مسجدسلیمان/ آسفالت ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی تا پایان سال

IMG 20201224 233448 087 با سکوت فرماندار ضعیف هفتکل و بی توجهی نماینده و استاندار خوزستان، سهم هفتکل از جلسه بررسی مشکلات حوزه انتخابیه؛ صفر شد

♦️به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل روز پنجشنبه ۴ دی ماه به ریاست غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در محل فرمانداری مسجدسلیمان برگزار شد.

🔻استاندار خوزستان در این نشست گفت: شهرهای نفت خیز با اکتشاف و بهره برداری از نفت شکوفا شدند و توسعه آن با تکیه بر نفت بوده است. با نزدیکی به پایان این منبع دوران رکود آنها آغاز شده است.

🔻وی افزود: باید تلاش شود اقتصاد و ایجاد ثروت متنوع شود و چندبعدی باشد که در مسجدسلیمان ساخت و راه اندازی صنایع پتروشیمی در این راستا انجام شده است.

🔻شریعتی اظهار داشت: با وجود اعتبارات خوبی که برای این شهرستانهای مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل اختصاص یافته این شهرستان ها بعضا با فرسودگی و عقب افتادگی در بخش های مختلف مواجه هستند.

🔻وی عنوان کرد: از جمله در زمینه مدارس این فرسودگی وجود دارد که نیاز به توجه بیشتری دارد.

🔻استاندار خوزستان بیان کرد: در زمینه جاده ها و راه ها نیز کم توجهی شده است. برای مسیر میانبر پس از پیگیری فراوان مجوز محیط زیست را گرفتیم که ۴۰ کیلومتر مسیر اهواز مسجدسلیمان را کوتاه تر میکند البته اجرای این پروژه ممکن است چند سال زمان نیاز داشته باشد.

🔻وی عنوان کرد: ۶۰۰ میلیون تومان برای برق دامداری های گلگیر اختصاص میدهیم و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز در سال آینده تامین خواهیم کرد.

🔻استاندار خوزستان بیان کرد: برای بیمارستان پیگیری های لازم صورت گیرد تا به سرانجام برسد.

🔻شریعتی اظهار داشت: ۴ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی به مسجدسلیمان اختصاص خواهیم داد.

🔻استاندار خوزستان عنوان کرد: ۱۳ میلیارد تومان برای فرودگاه مسجدسلیمان و ۷ میلیارد تومان برای فرودگاه بهبهان اختصاص داده ایم که موافقت نامه این طرح ها پس از پیگیری های لازم و به زودی وارد فاز اجرایی میشود.

🔻شریعتی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حدود ۷۰۰ کیلومتر جاده روستایی در چهار شهرستان مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل تا پایان سال آسفالت خواهد شد./ندای هفتکل

🟠 عدم توجه به شهرستان هفتکل و انتصاب فرمانداران ضعیف در سالیان اخیر باعث بالا رفتن فاصله‌ توسعه ای این شهرستان نسبت به شهرهای همجوار و کوچ اجباری بسیاری از ساکنان هفتکل شده است.

#اطلاع_رسانی_کنید

خوزتاب متفاوت ترین پایگاه خبری اهواز-خوزستان 👇
🌐 WWW.KHUZTAB.IR
🆔 https://t.me/khuztab

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.