کد خبر : 21973
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 18:48

فرمانده انتظامی رامهرمز:

با عملیات ضربتی پلیس رامهرمز گروگانگیر دستگیر شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت روز گذشته فردی که اقدام به گروگان گرفتن خواهر خود کرده بود در عملیات ضربتی پلیس شهرستان دستگیر شد.

 

156647129 با عملیات ضربتی پلیس رامهرمز گروگانگیر دستگیر شد

..

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خوزتاب، سرهنگ” محمد محمدی نسب” با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد گروگانگیری در یکی از محله های شهر رامهرمز ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند.

 

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که مرد جوانی در اثر اختلاف خانوادگی با والدین خود درگیر شده سپس خواهر بزرگتر خود را به گروگان گرفته و تهدید به قتل او می کند.

 

فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: بلافاصله ماموران و تیم های ویژه انتظامی در محل حاضر شده و ابتدا با ارشاد و اقدامات روانشناسی به مذاکره با فرد معتاد پرداختند که پس از اینکه اقدامات صورت گرفته مؤثر واقع نشد ماموران در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی گروگانگیر را با یک قبضه کلت کمری و ۱۵ فشنگ مربوطه دستگیر و گروگان را آزاد نمودند.

 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها باعث فروپاشی زندگی انسان می شود بلکه هویت و شخصیت او را نیز لگد مال کرده و جامعه را نیز به خطر می اندازد.

 

سرهنگ محمدی نسب در پایان اظهار داشت: به کسانی که دارای فرزندان معتاد به خصوص معتاد به مواد مخدر صنعتی هستند توصیه می کنیم از ایجاد درگیری با او پرهیز کرده و با آرامش و خونسردی نسبت به درمان و ترک اعتیاد وی اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.