بحث انتقال آب از سرشاخه های کارون به کویر ظلم مضاعف بر مردم خوزستان

بحث انتقال آب از سرشاخه های کارون به کویر ظلم مضاعف بر مردم خوزستانبحث انتقال آب از سرشاخه های کارون به کویر ظلم مضاعف بر مردم خوزستان پایگاه خبری خوزتاب / اخبار خوزستان : در حالی که خشک سالی سراسر کشور را فرا گرفته است، عده ای در استان های کویری میخواهند مانند ۴۰ سال

بحث انتقال آب از سرشاخه های کارون به کویر ظلم مضاعف بر مردم خوزستانبحث انتقال آب از سرشاخه های کارون به کویر ظلم مضاعف بر مردم خوزستان

پایگاه خبری خوزتاب / اخبار خوزستان :

در حالی که خشک سالی سراسر کشور را فرا گرفته است، عده ای در استان های کویری میخواهند مانند ۴۰ سال پیش باغات و شالیزارهایشان را داشته باشند، ابرصنایع آب برشان را حفظ کنند و هر روز توسعه دهند، فضای سبزی در حد شمال کشور داشته باشند، زاینده رود هم پرآب باشد برای غروب های خوشی و تفریحشان، در حالی که شهر نسبت به چهل سال پیش حداقل ده برابر بزرگتر شده است و البته نیاز آبی شان از سرشاخه های کارون مظلوم و بی دفاع تامین شود.

 خوزستان مظلوم و قربانی شده به پای بی کفایتی مدیریتی در کشور، با این سیاست های ظالمانه کارونش بی آب، هورش بیابان، جلگه اش کویر، هوایش گردآلود، نخلستان هایش خشک و زندگی در آن سخت شد است.

 خوزستانی که با نفت و گازش زندگی در رگ های این مملکت روان می کند و از این منابع جز دود نفت و بوی گاز چیزی نسیبش نمی شود، حالا در اَتش آب می سوزد و آب خودش را هم از او دریغ می کنند و در حالی که مرگ و زندگی مردم خوزستان به انداز ه ی خوشی و تفریح در لب زاینده رود اهمیت ندارد باید آب خوزستان، جان خوزستان و هستی خوزستان فدای خوشی مناطق کویری شود.

تمام بحران های خوزستان حاصل نگاه استعماری و استثماری به این استان است. ظاهرا خوزستان جز به عنوان منبع کسب درآمد از طریق گاز، نفت، آب و تجارت و زمینی برای غارت، هیچ اهمیتی برای مدیران کشور ندارد.

 نمایندگان، مدیران و خوزستانی های پایتخت نشین به هیچ وجه تاکنون حاضر نشده اند موقعیت خودشان را برای منافع مردم خوزستان به خطر بیاندازند. هیچگاه هیچ کدام از این افراد برای جلوگیری از نابودی خوزستان فریاد نزدند و به طور جدی موضع نگرفتند. این افراد اکثرا با رانت و دروغ و ریا و چاپلوسی و … به پست های مدیریتی رسیده اند و وفادار و وامدار منافع خود هستند نه مردم خوزستان و در زمین *خوزخواران* بازی می کنند.

#اطلاع_رسانی_کنید

💻 پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب 👇
WWW.KHUZTAB.IR
📲 تلگرام خوزتاب👇
Telegram.me/khuztab

🌐کانال واتس آپی شماره ۴ 👇
https://chat.whatsapp.com/GI9Zy4vkTgQ8smTlxnUHy6
🌐کانال واتس آپی شماره ۵ 👇
https://chat.whatsapp.com/LFskL8Vvzlf3SCLdltrfda
🌐کانال واتس آپی شماره ۶ 👇
https://chat.whatsapp.com/Jkt46ity9OaEOgvLavXf7h
🌐کانال واتس آپی شماره ۷ 👇
https://chat.whatsapp.com/HD0Q2833VtkKCm1ukD3l7h
🌐کانال واتس آپی شماره ۸ 👇
https://chat.whatsapp.com/ByYml0wUx028XZNSLdUCNd

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.