کد خبر : 10513
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 شهریور 1398 - 20:21

بخش خصوصی باید در حوزه هنری سرمایه گزاری کند

مشاور استاندار خوزستان در امور هنری گفت: بخش خصوصی باید در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گزاری کند. هنگامی که هنرمند کیفیت کارش را تقویت کرد و توانست افکار عمومی را به سمت خودش جلب کند درآمدزایی می‌کند و این درآمد زایی نیز به فرهنگ و هنر کمک می کند. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،

مشاور استاندار خوزستان در امور هنری گفت: بخش خصوصی باید در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گزاری کند. هنگامی که هنرمند کیفیت کارش را تقویت کرد و توانست افکار عمومی را به سمت خودش جلب کند درآمدزایی می‌کند و این درآمد زایی نیز به فرهنگ و هنر کمک می کند.

IMG 20190902 005028 978 300x218 بخش خصوصی باید در حوزه هنری سرمایه گزاری کند

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، رضا کیانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نکته‌ای که بنده بسیار بر آن تاکید دارم، ارتباط هنرمندان با اهالی رسانه است؛ ارتباط بین رسانه‌ها و هنرمندان به معرفی ظرفیت استان، اطلاع رسانی، نقد، بالا بردن ظرفیت کنشگری و پویایی در حوزه فرهنگ و هنر تأثیرگذار است.

وی افزود: پتانسیل‌های فراوانی را در استان داریم که می‌تواند در ارتباط مناسب اهالی رسانه و هنرمندان در معرفی و جلب مشارکت‌های مردم سهیم باشد.

مشاور استاندار خوزستان در امور هنری تصریح کرد: این هفته باید نقطه عطفی باشد تا ارتباط با هنرمندان و اهالی رسانه بیشتر شود.

کیانی عنوان کرد: نباید همه نگاه‌ها معطوف به دولت باشد؛ متعقدیم که هنرمندان با خلق آثارشان، افزایش کیفیت و تقویت مطالبه‌گری مثبت در توسعه مسیر فرهنگ و هنر گام بردارند.

وی ادامه داد: بخش خصوصی باید در حوزه فرهنگ و هنر سرمایه گزاری کند، هنگامی که هنرمند کیفیت کارش خود را تقویت و توانست افکار عمومی را به سمت خودش جلب کند، درآمدزایی می‌کند و این درآمدزایی نیز به فرهنگ و هنر کمک خواهد کرد.

مشاور استاندار خوزستان در امور هنری با اشاره به اینکه طی مدت های اخیر بحث بازدیدها جزو اولویت‌های کاری قرار گرفته بیان کرد: در دل مردم و گروه‌های فرهنگی و هنری می‌رویم تا علاوه بر مشاوره حضور بین هنرمندان را نیز داشته باشیم تا مشکلات را به شخص استاندار برسانم.

کیانی در ادامه گفت: استاندار خوزستان شخص بسیار پویایی است و نگاه مثبتی به فعالیت های هنری و هنری دارد.

وی یادآور شد: اینکه امید را به جامعه اشاعه کنیم جزو اولویت‌های کاری قرار دارد و همچنین در کنار آن باید خردورزی و اندیشه پروری را در فضای استان خوزستان تقویت کنیم.

مشاور استاندار خوزستان در امور هنری در پایان تأکید کرد: خوزستان را به صنعت شهر می‌شناسند اما غافل از اینکه آن روی سکه استان میراث غنی خوزستان خوزه فرهنگی، هنری و اجتماعی این استان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.