بدترین شروع مهاجم استقلال در لیگ برتر

حسن بیت سعید، مهاجم تیم استقلال تهران که در ابتدای فصل جاری به عنوان یکی از خریدهای مهم علیرضا منصوریان در این فصل، از استقلال خوزستان جدا شد و به همنام تهرانی پیوست، در چهار هفته اخیر موفق به گلزنی برای تیمش نشده تا شروعی ناامید کننده در تیم جدید خود را تجربه کرده باشد.

254724 709 بدترین شروع مهاجم استقلال در لیگ برترحسن بیت سعید، مهاجم تیم استقلال تهران که در ابتدای فصل جاری به عنوان یکی از خریدهای مهم علیرضا منصوریان در این فصل، از استقلال خوزستان جدا شد و به همنام تهرانی پیوست، در چهار هفته اخیر موفق به گلزنی برای تیمش نشده تا شروعی ناامید کننده در تیم جدید خود را تجربه کرده باشد.

بیت سعید که از دو فصل پیش به واسطه درخشش در استقلال خوزستان و گلزنی در این تیم در فوتبال ایران چهره شد و روند صعودی بسیار سریعی را سپری کرد، در این فصل به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ برتر، به استقلال تهران پیوست تا خط حمله استقلال با حضور او خطرناک‌تر از فصل گذشته شده باشد.

با این حال در شرایطی که چهار هفته از لیگ برتر سپری شده و مهاجم خوزستانی استقلال نیز در سه بازی از چهار بازی تیمش به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته است اما بیت سعید تاکنون موفق به گلزنی نشده تا با ثبت آماری بسیار بد و بدون گل زده، بدترین شروع خود در طول سه فصل اخیر لیگ برتر را به ثبت رسانده باشد.

بیت سعید که در دو فصل گذشته موفق شده بود هر بار تا پایان هفته چهارم سه گل برای استقلال خوزستان به ثمر برساند، در این فصل هنوز موفق نشده برای استقلال تهران گلزنی کند و از این لحاظ در تیم جدید خود شروعی ناامید کننده داشته است. شماره ۷ جدید استقلال در سه بازی که برای این تیم انجام داده، مخصوصاً در بازی مقابل تراکتورسازی در چند صحنه می‌توانست برای تیمش گلزنی کند اما هر بار ناکام بود تا حالا در پایان هفته چهارم عدد صفر مقابل نام او به ثبت رسیده باشد.

اگرچه تیم استقلال برخلاف فصل پیش، در این فصل به صورت کلی مشکل گلزنی دارد و در چهار بازی خود تنها یک بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است اما در این میان باید به این نکته هم اشاره کرد که خرید بازیکنی مانند بیت سعید از سوی علیرضا منصوریان برای تقویت خط حمله استقلال بوده. خریدی که البته تاکنون همانند خرید سجاد شهباززاده جواب نداده و این دو مهاجم جدید استقلال هنوز موفق نشده‌اند باری از روی دوش تیم خود بردارند و کمکی به این تیم برای امتیاز گرفتن نکرده‌اند.

حالا باتوجه به مصدومیت شهباززاده و دوری چهار هفته‌ای او از مسابقات، باید دید بیت سعید در نبود زوج اصلی خود در خط حمله چه کار خواهد کرد و آیا در هفته پنجم و در بازی مقابل پدیده که بیت سعید شاید اصلی‌ترین مهره هجومی استقلال در آن بازی باشد، او می‌تواند برای تیمش گلزنی کند یا روند ناکامی‌های او همچنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.