برانکو ، «می‌توانیم ۴ گل بزنیم»

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه این هفته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در حالی به این بازی وارد می شود که توانست استقلال خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد. صحبتهای برانکو ایوانکوویچ

تیم های فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه این هفته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط عمان به مصاف هم خواهند رفت. پرسپولیس در حالی به این بازی وارد می شود که توانست استقلال خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد.

2587315 300x200 برانکو ، «می‌توانیم ۴ گل بزنیم»

صحبتهای برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از بازی با استقلال در خصوص بازی با الهلال در رسانه های عربستانی از جمله روزنامه الریاضیه بازتاب داشته است.

این روزنامه به نقل از برانکو در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان، این برد را کلید پیروزی برابر الهلال دانست و با عنوان «برانکو الهلال را تهدید کرد» نوشت: «بازیکنانم در این مسابقه نشان دادند که قادر هستند در بازی با الهلال هم برگردند و ۴ گل به ثمر برسانند. هرچند این کار سخت و دشوار است ولی می توانیم ۴ گل بزنیم همانطور که به استقلال خوزستان سه گل در عرض ۳۰ دقیقه زدیم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.