کد خبر : 16590
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 مهر 1399 - 17:33

نماینده شادگان عنوان کرد؛

برای حل مشکلات از هیچ راهی، کوتاهی نمی کنیم/ مصوبات را اتاق به اتاق دنبال می کنیم

اخبار مهم خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب _ اخبار خوزستان؛ نماینده مردم شادگان پیرامون آخرین وضعیت حوزه انتخابیه خود گفت: متاسفانه برای وقوع یک اتفاق سازنده و مثبت از تصویب تا اجرا و افتتاح، در شهرستانها نیازمند پیگیری های بسیار زیاد هستیم.

مجید ناصری نژاد اظهار داشت: تمرکز عموم وزرا و مسئولان کشوری بر تهران و نهایتا مراکز استانها است و شهرستانها در افکار آنها جایی ندارد مگر آنکه نمایندگان و یا رسانه ها به موضوعات شهرستانها توجه دهند.

 

وی افزود: به همین علت از زمان طرح یک موضوع، تا تصویب و تامین اعتبار واجرای پروژه و افتتاح آن، از بالاترین رده تا پائین ترین رده، باید مصوبات را اتاق به اتاق دنبال کنیم تا اجرایی شوند، این موضوع زمان و انرژی بسیار زیادی می برد.

این حقوقدان گفت: تصور عمومی این است که برای مثال اگر یک وزیر یا مدیر کل و یا استاندار، دستوری دهند، آن دستور بدون کم و کاست اجرا خواهد شد، اما در واقعیت شرایط بسیار متفاوت است و نیازمند پیگیری های فراوان خواهد بود.
ناصری نژاد ادامه داد: مردم حق دارند که بپرسند که نمایندگان چکار می کنند و این جلسات و بازدیدها و … چه فایده ای دارد، اما باید بدانند وظیفه و اختیار نماینده همین است که در بسیاری از موارد دخالت در امور اجرایی تفسیر شده و نمایندگان از این کار منع می شوند.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه کاری خود در هفته گذشته گفت: از ابتدای هفته برای سرکشی و نظارت بر تمامی سازمانها و ادارات برنامه ریزی میکنیم و تمام وقت پیگیر هستیم تا مصوبات اجرایی شوند، اما مسائلی نظیر کمبود اعتبار، بدهی های معوق دولت به پیمانکاران، مسایل محیط زیستی و معارضان محلی، قوانین حقوقی و برگذاری مناقصات، عدم توانایی و مدیریت ضعیف برخی مدیران، و … مشکلات اصلی ما در اجرای طرح ها و پروژه های مصوب هستند.

 

وی ادامه داد: در ابتدای هفته در سه وزارت خانه نفت، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان حضور داشتم و در بالاترین سطح پیگیر مصوبات بودیم، بعد از آن هم در سطح استان با مدیران کل مخابرات، گاز، آب و فاضلاب خوزستان، معاونین عمرانی، امور شهری و روستایی و امنیتی استانداری و … جلسات مختلفی برگزار کردیم.

 

ناصری نژاد گفت: همچنین مسئولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان، شرکت های انتقال و توزیع برق خوزستان و در نهایت استاندار خوزستان در این هفته به شهرستان شادگان سفر کردند که مصوبات و نتایج سفر آنها در رسانه های منتشر شده است.

IMG 20201008 WA0071 برای حل مشکلات از هیچ راهی، کوتاهی نمی کنیم/ مصوبات را اتاق به اتاق دنبال می کنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.