برای رفع معضل بیکاری در جامعه امروز توجه به آموزش های فنی و حرفه ای ، کاردانش و مهارتی ضروریست.

ایجاد فرصت های شغلی جدید در جامعه از طریق توجه به مهارت آموزی در دانش آموزان معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت: توجه به آموزش های فنی و حرفه ای ، کاردانش و مهارتی از ضرورت های جامعه امروز است و کسب این مهارت ها سبب خوداشتغالی و ایجاد فرصت های جدیدشغلی می

ایجاد فرصت های شغلی جدید در جامعه از طریق توجه به مهارت آموزی در دانش آموزان
fileLoader برای رفع معضل بیکاری در جامعه امروز  توجه به آموزش های فنی و حرفه ای ، کاردانش و مهارتی ضروریست.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خوزستان گفت: توجه به آموزش های فنی و حرفه ای ، کاردانش و مهارتی از ضرورت های جامعه امروز است و کسب این مهارت ها سبب خوداشتغالی و ایجاد فرصت های جدیدشغلی می شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، جمشید کمایی صبح امروز یکشنبه ٢٩ مهرماه ٩٧ در مراسم توزیع تجهیزات مدارس فنی و حرفه ای و کار دانش خوزستان گفت: این کار در راستای رفع مشکلات کارگاهی این مدارس در سطح استان خوزستان انجام شده است.

کمایی تصریح کرد: توجه به آموزش های فنی و حرفه ای ، کاردانش و مهارتی از ضرورت های جامعه امروز  است و کسب این مهارت ها سبب خوداشتغالی و ایجاد فرصت های جدیدشغلی برای گذران زندگی  می شود.

وی  با بیان اینکه رفع معضل بیکاری با استفاده از الگوهای دینی و  مذهبی در آموزش های فنی و حرفه ای و کار دانش پیش بینی شده است، گفت: هنر آموزان فنی حرفه ای و کاردانش در سه حوزه فنی،  کشاورزی و حرفه ای و بازرگانی تربیت می شوند و دراین مدارس تجهیزات کارگاهی از نقشی حیاتی برخوردارند.

کمایی با اشاره به اینکه با سه ساله شدن هنرستان ها به روز شدن تجهیزات قدیمی بسیار ضروری است ، گفت: امروز توزیع تجهیزات کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش به ارزش ٢٥ میلیارد ریال آغاز می شود که امیدواریم  این تجهیزات به شکل مطلوبی در هنرستان ها مورد استفاده قرار بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر٥٢هزار هنرجو در حوزه فنی و حرفه ای و کاردانش در حال مهارت آموزی هستند که در آینده می توانند نقش موثری درگسترش مهارت آموزی در سطح جامعه داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.