کد خبر : 26451
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 - 23:30

برخورد قاطع مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تخلف در یکی از شرکت های زیرمجموعه/سرپرست متخلف عزل شد

خبرهای مهم خوزستان و ایران را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مدیران یکی از شرکت‌های ذیل هلدینگ این مجموعه را به دلیل تخلف در خصوص مصوبه خرید خودرو و هدیه به سایر مدیران برکنار کرد.

IMG 8737 برخورد قاطع مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تخلف در یکی از شرکت های زیرمجموعه/سرپرست متخلف عزل شد

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ دکتر نعمت‌الله ترکی در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های صندوق بازنشستگی کشوری ، دستور عزل سرپرست شرکت آپاداناسرام را براساس گزارش های رسیده به سامانه نظارت مردمی این صندوق، صادر کرد.

در متن نامه “نعمت الله ترکی” مدیر عامل شرکت صندوق بازنشستگی کشوری آمده است:

 

در راستای اجرای منویات رئیس محترم جمهور، بارها تاکید شد که صندوق بازنشستگی کشوری در مبارزه با کج‌روی‌ها عزم جدی دارد و سامانه نظارت مردمی در راستای همین امر مهم راه اندازی شد.

گزارش‌های واصله به اینجانب حکایت از مصوباتی خارج از عرف در یکی از جلسات هیات مدیره شرکت‌های ذیل هلدینگ دارد.

در حالی که اینجانب به صورت مکتوب به تمامی شرکت‌ها ابلاغ کردم که از هرگونه اقدام تشریفاتی که مغایر با سطح زندگی عموم بازنشستگان است اجتناب کنید، دقایقی پیش از طریق سامانه نظارت مردمی مطلع شدم که در جلسه هیئت مدیره شرکت آپادانا سرام به شماره جلسه ۳۷۳، مصوباتی وضع شده که مغایر با ابلاغ‌های گذشته اینجانب و سیاست های دولت انقلابی است.

از آنجایی که این شرکت‌ها متعلق به بازنشستگان عزیز است، آیا این عزیزان رضایت دارند که در شرکتی برای خرید خودرو جهت استفاده حوزه مدیرعامل (علی‌رغم داشتن خودروی دیگر) و همچنین برای خرید هدیه جهت اهدا به برخی مسئولین، مصوبه داشته باشیم!؟

ترکی در ادامه تاکید کرد: با قید فوریت مصوبه هیئت مدیره لغو، سرپرست شرکت عزل و در خصوص اعضای هیئت مدیره که مفاد مذکور را امضا و تایید کرده‌اند، تدبیر شود.

ضمنا به سایر شرکت‌ها نیز مجددا تاکید شود مقام عالی وزارت و زیر مجموعه ایشان در مبارزه با کج‌روی‌ها و فساد، با احدی تعارف ندارند.

 

 

⭕️گفتنی است سامانه نظارت مردمی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۶ اسفندماه امسال طی مراسمی رونمایی و در سایت این صندوق به نشانی cspf.ir آغاز به کار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.