برخی پزشکان ، مریض را به چشم طعمه و دلار می‌بینند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، هدایت اله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه رئیس پیشین شبکه بهداشت باغملک تناسبی با این پست نداشت و به دنبال منافع خود اعلام کرد: افتتاح بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی باغملک برای ما بسیار مهم است زیرا سلامت مردم این شهر از مهمترین اولویت های ماست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ، هدایت اله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک با بیان اینکه رئیس پیشین شبکه بهداشت باغملک تناسبی با این پست نداشت و به دنبال منافع خود اعلام کرد:

افتتاح بیمارستان ۹۶ تخت‌خوابی باغملک برای ما بسیار مهم است زیرا سلامت مردم این شهر از مهمترین اولویت های ماست.

خادمی با بیان اینکه در زمان دکتر ایدنی بیمارستان باغملک ۸۵% پیشرفت فیزیکی داشت اعلام کرد مسئولین جدید علوم پزشکی اجازه پیشرفت و تکمیل بیمارستان را نمی دهند.
وی یادآور شد : بیمارستان مدیری میخواهد تجهیزات و تخت بیمارستان اضاف کند نه اینکه سیاسی باشد.

خادمی با بیان اینکه بخش اساسی و مهم صحبت هایم را بزودی خواهم گفت ، از کارشکنی و کم کاری علوم پزشکی در شهرستان های ایذه و باغملک به شدت انتقاد کرد.

نماینده ایذه و باغملک در مجلس با بیان اینکه دکتر حسن زاده رئیس مستعفی شبکه بهداشت و درمان ایذه بهترین پلی کلینیک و اورژانس کشور را در این شهرستان راه اندازی کرد اما چون توسط دانشگاه علوم پزشکی استان تحریم شده بود با کمبود امکانات اولیه ای چون مایع دستشویی مواجه گردید و در نهایت دکتر حسن زاده مجبور به استعفا شد.

وی با انتقاد از برخی پزشکان که مریض را به چشم طعمه و دلار می‌بینند و به دنبال کاسبی و پیمانکاری هستند گفت: پزشکان سوگند خوردند که با جان و سلامت مردم بازی نکنند.
وی همچنین با انتقاد از طرح سلامت گفت این طرح در ابتدا طرح خوبی بود اما هم اکنون مشکلات زیادی برای مردم بوجود آورده است.

خادمی در پایان با اشاره به سفر مهرماه وزیر بهداشت به حوزه انتخابیه خود از تخصیص بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان باغملک و افتتاح تا قبل از عید امسال خبر داد که به دلیل عدم همکاری علوم پزشکی استان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مجتبی بهزادی خوزتاب

IMG 20181211 202758 574 300x176 برخی پزشکان ، مریض را به چشم طعمه و دلار می‌بینند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.