کد خبر : 16483
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1399 - 0:33

به همت هیئت ورزشی بیلیارد ، بولینگ و بولس کلانشهر اهواز در هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز

اخبار خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب بخوانید؛

به همت هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس کلانشهر اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و پاسداشت حرمت پاک خون شهیدان برنامه غبار روبی و عطر افشانی” گلزار شهدای اهواز ”  با حضور اعضای هیئت بولینگ، بیلیارد وبولس اهواز برگزار شد.

 

IMG 20200927 WA0013 برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد وبولس کلانشهر اهواز بیان داشت: ارزشمندترین و عظیم‌ترین دستاورد خون شهداء امنیت و اقتدار میهن اسلامی عزیزمان است و لازم است کلیه آحاد جامعه و بخصوص جوانان عزیز این فرصت و موهبت گران را مغتنم شمرده و قدردان ایثار و خون شهیدان عزیز مرز و بوم ایران اسلامی باشند.

 

علی قیاص وند در ادامه گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و ایثار و جانفشانی این والامقامان در قالب برنامه های مختلف برای ترویج روحیه و فرهنگ ایثار ، شهادت و مقاومت در میان جامعه ورزشی و هیئت های ورزشی یک امر بسیار خطیر، مهم و لازم می باشد که باید در تمام لحظات و هر شرایطی مدنظر جوانان و ورزشکاران کشور عزیزمان قرار داشته باشد.

 

علی قیاص وند با اشاره به برنامه های هیئت بولینگ اهواز گفت : غبار روبی قبور مطهر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، برگزاری و قرائت زیارت عاشورا با مداحی کربلایی احمدسلیمانی فر در جوار خوبان و قرآن درگاه الهی از جمله برنامه هایی بود که در آیین پاسداشت هفته دفاع مقدس توسط کمیته فرهنگی هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس کلانشهر اهواز انجام گرفت.

IMG 20200927 WA0012 برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز IMG 20200927 WA0014 برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز IMG 20200927 WA0010 برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز IMG 20200927 WA0011 برگزاری آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.