کد خبر : 4906
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 اسفند 1397 - 14:02

برگزاری جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

جشنواره ملی عکس آب با هدف ترویج فرهنگ مصرف صحیح  آب با حضور کریمی مدیر عامل شرکت آبفا اهواز ، رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان و برخی مسئولین در سالن معاونت فرهنگی اهواز برگزار شد به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: برگزاری جشنواره ملی عکس

جشنواره ملی عکس آب با هدف ترویج فرهنگ مصرف صحیح  آب با حضور کریمی مدیر عامل شرکت آبفا اهواز ، رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان و برخی مسئولین در سالن معاونت فرهنگی اهواز برگزار شد

IMG 20190310 WA0012 300x200 برگزاری جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: برگزاری جشنواره ملی عکس آب توسط شرکت آبفا اهواز یکی از اقدامات شایسته در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب است که جای تقدیر دارد.

IMG 20190310 WA0018 300x200 برگزاری جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب
سعید رضوانی روزشنبه در چهارمین جشنواره ملی عکس آب در اهواز گفت:برگزاری این نمایشگاه باعث می شود کودکان و خانواده های ایرانی با اصول و فرهنگ مصرف صحیح آب بیشتر آشنا شوند.
وی افزود: درشرایط کنونی کشور و با توجه به وضعیت منابع آب نیاز است که مردم ایران نگاه ویژه ای به موضوع مصرف آب و صرفه جویی داشته باشند.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان گفت: ایران در سال های اخیر دچار کم آبی بوده و باید تا در توان داریم قدر منابع موجود را بدانیم تا با کممبود آب بیشتری مواجه نشویم.
وی بیان کرد: تلاش های زیادی صورت گرفته تا آب شرب سالم به دست خانواده ها برسد به همین جهت باید در استفاده صحیح از آن تلاش شود.
رضوانی اظهار داشت: شرکت آبفا اهواز با برگزاری این جشنواره در زمینه فرهنگی سازی و مصرف بهینه آب پیشتاز بوده و جا دارد از مسئولان این شرکت و برگزار کنندگان این برنامه مفید تقدیر کنیم.
همچنین احمد سراج معاونت فرهنگی و ورزشی شهرداری
در این خصوص گفت: هر کار اساسی و بنیادی در کشور نیازمند فرهنگ سازی است و هرچه از ظرفیت های هنر برای این فرهنگ سازی استفاده کنیم نتایج درخشان تری را برای جامعه به دنبال دارد.
وی افزود: عکس یکی از ظرفیت های مهم در حوزه فرهنگ سازی است که تاکنون در زمینه های مختلف نتایج خوبی در جامعه به همراه داشته است.
وی ادامه داد: کشور و استان خوزستان سال ها از خشکسالی رنج می برد و اکنون که این نعمت الهی بار دیگر نصیب ما شده باید قد آن را بدانیم و امیدوارم با این مدل فرهنگ سازی ها بتوانیم جامعه را به سمت فرهنگ صحیح مصرف آب سوق دهیم.
IMG 20190310 WA0027 300x200 برگزاری جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

عکاس: گلبانکی

IMG 20190310 WA0015 300x200 برگزاری جشنواره ملی عکس آب اقدام شایسته ای در جهت ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.