کد خبر : 21353
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 12:54

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در ۱۰۰۰ مسجد خوزستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری برنامه نورافشانی و جشن انقلاب همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۰۰۰ مسجد در سطح استان اعم از مساجد شهری و روستایی خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان درباره برنامه‌های مساجد استان در آستانه

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری برنامه نورافشانی و جشن انقلاب همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۰۰۰ مسجد در سطح استان اعم از مساجد شهری و روستایی خبر داد.

948217436 برگزاری جشن پیروزی انقلاب در ۱۰۰۰ مسجد خوزستان

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، احسان فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان درباره برنامه‌های مساجد استان در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی توضیح داد: برنامه‌ریزی شده است که در ۱۰۰۰ مسجد در سطح استان اعم از مساجد شهری و روستایی، با تکیه بر ظرفیت‌های مردم محله و امام جماعت و نمازگزاران مساجد، برنامه‌های نورافشانی و جشن انقلاب برگزار شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با سخنرانی مبلغان در این مساجد همراه است، گفت: نورافشانی محلات از دیگر برنامه‌های مساجد خواهد بود.

فردآقایی گفت: سلسله نشست‌هایی تحت عنوان «گفتمان امامین انقلاب» در هر شهرستان برنامه ریزی شده است. برخی از این نشست‌ها با حضور استادانی از حوزه علمیه قم برگزار می‌شوند. هدف این نشست‌ها توجه به مقوله پایداری و استقامت در فرهنگ انقلاب و آشنایی با اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درباره مسائل انقلاب است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.