برگزاری نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر روز یکشنبه ۲۵ آذرماه به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد. غلامرضا شریعتی در این نشست بر پیگیری تا تحقق تفاهمنامه های مربوط به طرح های مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه های اجرایی مربوطه تاکید کرد. استاندار خوزستان عنوان کرد: طرح های مربوط

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب نشست ماهانه شورای مبارزه با مواد مخدر روز یکشنبه ۲۵ آذرماه به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد.

IMG 5073 300x136 برگزاری نشست شورای مبارزه با مواد مخدر به ریاست استاندار خوزستان

غلامرضا شریعتی در این نشست بر پیگیری تا تحقق تفاهمنامه های مربوط به طرح های مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه های اجرایی مربوطه تاکید کرد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: طرح های مربوط به آموزش مهارت های زندگی با استفاده از نظرات نخبگان و با مشارکت اساتید دانشگاه تدوین و اجرایی شود.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به رویکرد دولت در جهت اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در این راستا جا دارد بیش از پیش از ظرفیت های سمن ها، صدا و سیما و دستگاه های فرهنگی استفاده شود.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری نیز در این نشست با تشکر از گزارش های ارائه شده توسط هلال احمر و آموزش و پرورش گفت: فرمانداران شهرستان ها با بررسی از وضعیت شهرستان خود در خصوص دستگاه هایی که در انجام وظایف محوله کوتاهی می کنند گزارشی تهیه نمایند تا با بررسی لازم نسبت به حل مشکلات احتمالی اقدام شود.

معاون استاندار افزود: برای بررسی دقیق تر و اشراف بیشتر بر مشکلات شهرستان ها سعی خواهیم کرد برخی از جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر استان را در شهرستان ها برگزار نماییم.

بر اساس این گزارش در جریان این نشست فرمانداران آبادان و دشت آزادگان و مدیران دستگاه های آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشگاه علوم پزشکی به ارائه گزارش های جداگانه در خصوص طرح های در دست اجرای خود در زمینه مبارزه با مواد مخدر پرداختند/روابط عمومی استانداری خوزستان

 

مجتبی بهزادی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.