کد خبر : 9370
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 18:27

برگزاری همایش “سیلاب اگر تکرار شود” در اهواز

همایش ملی “سیلاب اگر تکرار شود” آبان‌ماه امسال با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و سازمان آب و برق خوزستان در اهواز برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،با توجه به رخداد سیل فروردین در کشور، سازمان آب و برق استان خوزستان با همکاری دانشکده مهندسی علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز برای بهره‌گیری از

همایش ملی “سیلاب اگر تکرار شود” آبان‌ماه امسال با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز و سازمان آب و برق خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

PhotoGrid 1564930374744 298x300 برگزاری همایش سیلاب اگر تکرار شود در اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،با توجه به رخداد سیل فروردین در کشور، سازمان آب و برق استان خوزستان با همکاری دانشکده مهندسی علوم آب دانشگاه شهید چمران اهواز برای بهره‌گیری از پتانسیل‌های علمی و تخصصی و تجارب و دست آموخته‌ها، همایش ملی تحت عنوان “سیلاب اگر تکرار شود” را برگزار می‌کند.

محور‌های این همایش شامل هواشناسی و پیش‌بینی بارش، هیدرولوژی شهری و روستایی، مدیریت حوضه آبریز در سیلاب، مهندسی رودخانه و سیل (سازه‌ها، حریم بستر، لایروبی و ساماندهی و مدیریت سیلاب دشت)، سیل و تبعات اجتماعی، اقتصادی، بهداشت و امنیت و سیل و فرصت‌ها و تهدیدهای محیط زیستی و منابع طبیعی است.

این همایش ملی ۲۱ تا ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در اهواز برگزار می‌شود و آخرین مهلت ارسال مقالات، ۱۵ شهریورماه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.