کد خبر : 14229
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 اسفند 1398 - 4:19

با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین صورت گرفت؛

بهره برداری از ۲ خط تولید الکل رازی در اهواز

غلامرضا شریعتی روز ۲۱ اسفند۹۸ در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید الکل رازی با بیان این‌که اهمیت راه‌اندازی این ۲ دستگاه الکل‌سازی بسته‌بندی الکل در بسته‌های ۱ و ۵ لیتری است اظهار داشت: خوزستان بیش‌ترین تولید الکل را در کشور دارد و از این بابت مشکلی نداریم. به گزارش خوزتاب؛ وی افزود: کارخانه الکل رازی

غلامرضا شریعتی روز ۲۱ اسفند۹۸ در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید الکل رازی با بیان این‌که اهمیت راه‌اندازی این ۲ دستگاه الکل‌سازی بسته‌بندی الکل در بسته‌های ۱ و ۵ لیتری است اظهار داشت: خوزستان بیش‌ترین تولید الکل را در کشور دارد و از این بابت مشکلی نداریم.

464130714 567378 300x198 بهره برداری از ۲ خط تولید الکل رازی در اهواز

به گزارش خوزتاب؛ وی افزود: کارخانه الکل رازی به‌تنهایی ۲۶ هزار تُن در سال تولید می‌کند که تاکنون تولیدات خود را به‌صورت فله یا بشکه ۲۵۰ لیتری صادر می‌کردند و امکان فروش مستقیم برای مصارف خانگی و شخصی وجود نداشت و این امر موجب کند شدن روند توزیع می‌شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: خوشبختانه شرکت توسعه نیشکر و الکل رازی سریعاً وارد عمل شدند و دو دستگاه تولید الکل را به بهره‌برداری رساندند که هرکدام از این دستگاه‌ها در ساعت بین ۱۰۰۰ تا ۱۳۰۰ لیتر الکل را تحویل می‌دهد.

شریعتی با بیان این‌که از امروز یا فردا این الکل‌ها با تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت به دست مردم خواهد رسید تا بتوانند برای پیشگیری از ویروس کرونا برای ضدعفونی دست‌ها و محل‌هایی که در تماس هستند استفاده کنند.

وی با بیان اینکه چهار شرکت الکل‌سازی در خوزستان فعال هستند خاطرنشان کرد: شرکت‌های رازی، هفت‌تپه و ۲ کارخانه در خرمشهر در این زمینه مشغول تولید هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.