کد خبر : 1223
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 19:59

به استقلالی‌ها گفتند از پرسپولیس امتیاز کسر می‌شود!

کسر امتیاز از پرسپولیس برای خود پرسپولیسی‌ها نگرانی و برای رقبایشان امید به وجود آورده است. حکمی که می‌گویند در این فصل اجرایی نمی‌شود. در هفته های اخیر بارها صدور حکم کسر امتیاز از پرسپولیس در رسانه های مختلف خبری و بارها هم تکذیب شده است. چند روز پیش یکی از روزنامه ها از این

کسر امتیاز از پرسپولیس برای خود پرسپولیسی‌ها نگرانی و برای رقبایشان امید به وجود آورده است. حکمی که می‌گویند در این فصل اجرایی نمی‌شود.

16 12 6 16114image 600 400 به استقلالی‌ها گفتند از پرسپولیس امتیاز کسر می‌شود!

در هفته های اخیر بارها صدور حکم کسر امتیاز از پرسپولیس در رسانه های مختلف خبری و بارها هم تکذیب شده است. چند روز پیش یکی از روزنامه ها از این نوشته بود که حکم کسر امتیاز قطعی است اما چون ۷۰ درصد از بازی های این فصل گذشته، در این فصل اجرا نمی شود. هوشنگ نصیرزاده هم قبل از استعفا از عضویت کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال درباره اجرای این حکم در فصل جاری گفته بود: هر کس بگوید در این فصل از پرسپولیس امتیاز کسر می شود دیوانه است!

حالا بهتاش فریبا مدیر فنی باشگاه استقلال در یک گفت و گو از اتفاقاتی گفته که شاید رخ بدهد و استقلال حتی شانس قهرمانی داشته باشد. فریبا در این باره گفته: علاوه بر اینکه به نایب‌ قهرمانی فکر می‌کنیم سعی می‌کنیم نیم‌نگاهی به بالای جدول داشته باشیم و ممکن است حتی اتفاقاتی بیفتد که قهرمان هم شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.