کد خبر : 24118
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 11:41

به چه دلیلی پل طبیعت بسته شد

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

دلایل بسته شدن پل طبیعت جاده ساحلی کیانپارس از زبان یک مدیر شهری

62440350 به چه دلیلی پل طبیعت بسته شد

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب ؛مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز با اشاره به مسدود بودن پل طبیعت به روی شهروندان، گفت: شرکت آب و فاضلاب اهواز رسما اعلام کرده اجازه عبور و مرور شهروندان از روی پل طبیعت را نمی‌دهد و برای جلوگیری از تردد شهروندان از روی پل، ورودی‌های پل را جوشکاری کرده است.

مهندس رسول جامعی  در خصوص بسته بودن پل طبیعت اهواز اظهار کرد: مالکیت پل طبیعت مربوط به شرکت آب و فاضلاب است اما از سال‌های گذشته بر اساس توافق‌نامه‌ای که بین شرکت آب و فاضلاب و شهرداری اهواز منعقد شده بود، شهرداری از این پل استفاده می‌کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن تعمیر خط لوله زیر این پل، افزود: با توجه به گذشت مدت زمان این توافق‌نامه، شرکت آب و فاضلاب اهواز رسما اعلام کرده است اجازه عبور و مرور شهروندان از روی پل طبیعت را نمی‌دهد و برای جلوگیری از تردد شهروندان از روی پل، ورودی‌ها را جوشکاری کرده است.

مدیر شهرداری منطقه ۲ اهواز گفت: شرکت آب و فاضلاب حتی اجازه نمی‌دهد روشنایی پل طبیعت اهواز را برقرار کنیم. دو سال پیش سه هلال ۵۰ متری به عنوان تونل نور روی این پل اجرا شد که پس از این ماجرا، خاموش هستند و مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

وی در خصوص تخریب‌هایی که در کف پل ایجاد شده است نیز افزود: کف پل طبیعت تعمدی تخریب می‌شد زیرا در ماه سه بار و با متریال بدون ارزش ریالی، ترمیم می‌شد. شهرداری اهواز صندلی‌های روی پل را نیز جمع آوری نکرده و شاید به سرقت رفته باشند.

جامعی با اشاره به درخواست شهرداری از شرکت آب و فاضلاب برای استفاده از این پل گفت: بر اساس نظر شرکت مشاور، ایمنی پل طبیعت تایید شده و مشکلی وجود ندارد و هر لحظه شرکت آب و فاضلاب اهواز اجازه استفاده از این پل را بدهد، فضا برای استفاده شهروندان مهیا می‌شود اما تاکنون جواب مثبتی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.